آدرس و تلفن مرکز خرید خلیج فارس در قشم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مرکز خرید خلیج فارس یکی از مراکز خرید شیک و مدرن قشم می باشد. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا درباره این مرکز خرید بیشتر بدانیم .

آدرس و تلفن مرکز خرید خلیج فارس در قشم

معرفی مرکز خرید خلیج فارس

مرکز خرید خلیج فارس با چهار طبقه ، دو طبقه تجاری و یک طبقه مسکونی را در خود جای داده است و در آخرین طبقه نیز رستوران خلیج فارس واقع شده است.

بازار بزرگ خلیج فارس قشم در 4 طبقه واقع در بلوار امام قلی خان جنب بازار بین المللی ستاره یکی از بازارهای مدرن جزیره زیبای قشم بشمار می آید.

در طبقات اول و دوم مجتمع بیش از 80 واجد تجاری و طبقه سوم حدودا 30 واحد اداری و مسکونی قرار گرفته است.

در این مرکز می توانید محصولاتی مانند پوشاک ، لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی را با برندهایی معتبر و معروف تهیه کنید. همچنین چندین نمایندگی در این مجموعه به ارائه خدمات خود می پردازند.

اینجا یک مرکز خرید جمع و جور به حساب می آید و بیشتر برای لوازم خانگی ، بخصوص لوازم آشپزخانه و پوشاک ارزان قیمت به آن سر می زنند. البته نمی توان از خیر خوشمزه های رستوران این مرکز نیز گذشت .

آدرس و تلفن مرکز خرید خلیج فارس

  • آدرس مرکز خرید خلیج فارس : ایران ، استان هرمزگان ، جزیره قشم ، بلوار ولیعصر ، کنار مجتمع تجاری ستاره ، مرکز خرید خلیج فارس
  • تلفن مرکز خرید خلیج فارس : 07635242531

بیشتر بخوانید :

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39932

به "آدرس و تلفن مرکز خرید خلیج فارس در قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدرس و تلفن مرکز خرید خلیج فارس در قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید