آماده باش تیم های عملیات امداد و نجات خوزستان در پی پیش بینی بارندگی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آماده باش تمامی تیم های عملیات امداد و نجات در استان در پی پیش بینی بارندگی اطلاع داد.

آماده باش تیم های عملیات امداد و نجات خوزستان در پی پیش بینی بارندگی

علی خدادادی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی های پیش رو، تمام تیم های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان در آماده باش کامل قرار گرفته اند.

وی اضافه کرد: تمامی تجهیزات و لجستیک امدادی جمعیت هلال احمر در سطح استان آماده به کارگیری هستند و از تمامی روسای شعب خواسته شده که آمادگی کامل در خصوص پاسخگویی به بروز آبگرفتگی ها و سیل احتمالی را داشته باشند.

خدادادی با اشاره به احتمال وقوع بارش های شدید به ویژه در مناطق شمالی استان، گفت: با توجه به الگوهای بارشی در پاییز و صدور اخطاریه های سازمان هواشناسی، از مردم می خواهیم به هشدارهای صادرشده توجه جدی داشته باشند و در صورت وقوع آبگرفتگی و سیلاب، با تیم های امدادی نهایت همکاری را داشته باشند.

وی اعلام کرد: با توجه به شرایط خاص پاندمی ویروس کرونا در کشور و استان، بدون تردید رعایت شیوه نامه های بهداشتی در عملیات های امداد و نجات به خصوص در خصوص اسکان اضطراری و موقت پیش بینی شده و در دستور کار قرار گرفته است و در صورت ضرورت برپایی اردوگاه اسکان، این موارد لحاظ خواهند شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45991

به "آماده باش تیم های عملیات امداد و نجات خوزستان در پی پیش بینی بارندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش تیم های عملیات امداد و نجات خوزستان در پی پیش بینی بارندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید