آمازون: تیک تاک را از روی گوشی هایتان پاک کنید!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، همزمان با زمزمه های ممنوع شدن فعالیت تیک تاک در آمریکا، آمازون از کارکنانش خواست تا اپلیکیشن تیک تاک را پاک نمایند.

آمازون: تیک تاک را از روی گوشی هایتان پاک کنید!

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، عظیم ترین خرده فروشی دنیا از کارکنان خود خواسته است با توجه به ریسک های امنیتی موجود، از امروز این اپلیکیشن را از گوشی های خود حذف نمایند. آمازون اجازه اجرای اپلیکیشن تیک تاک روی گوشی هایی که به سرویس ایمیل این شرکت دسترسی دارند را نخواهد داد.

در هفته های اخیر اپلیکیشن تیک تاک با محدودیت های جدیدی روبرو شده است: دولت هند در تصمیمی عجیب و بی سابقه فعالیت شمار زیادی از اپلیکیشن های چینی در این کشور را ممنوع گفت که در بین آن ها نام تیک تاک و وی چت نیز دیده می شد. هم چنین با تصمیم مدیران تیک تاک، این اپلیکیشن فعالیت های خود را به طور موقت در هنگ کنگ با توجه به تصویب قانون جنجالی امنیت ملی هنگ کنگ به حال تعلیق درآورد.

پیش از این تصمیم شرکت آمازون، مایک پامپیو- وزیر خارجه آمریکا در یک نشست خبری گفته بود فعالیت تیک تاک در آمریکا احتمالا ممنوع اعلام خواهد شد هر چند که قرار نیست چیزی تا پیش از تصمیم رئیس جمهور (ترامپ) اجرایی گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 36305

به "آمازون: تیک تاک را از روی گوشی هایتان پاک کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون: تیک تاک را از روی گوشی هایتان پاک کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید