آمریکا خواهان تعویق المپیک 2020 شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک آمریکا در یک بیانیه خواهان تعویق بازی های توکیو 2020 شد.

آمریکا خواهان تعویق المپیک 2020 شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، آمریکا به وسیله ریاست کمیته های المپیک و پارالمپیک از کمیته بین المللی المپیک (IOC) خواست که بازی های توکیو 2020 را به تعویق بیندازد.

این سازمان در بیانیه اش گفت: بیش از گذشته تعویق بازی ها بهترین راهکار به نظر می رسد. از IOC می خواهیم اقدامات لازم را برای ضمانت بازی ها بگیرد که در شرایط ایمن و عادلانه برای همه ورزشکاران برگزار گردد. از 1780 ورزشکار آمریکایی تشکر می کنیم که نظر خود را در رابطه با تعویق المپیک ارائه دادند و چشم انداز خود را نسبت به کنترل ویروس کرونا و برگزاری المپیک صادقه گفتند. نظر آنها برای ما از همه چیز ارزشمندتر بود. اکنون می دانیم که ورزشکارانمان خواستار چه چیزی هستند.

بیانیه آمریکا فشار کمیته های المپیک ملی و فدراسیون های ورزشی را به کمیته بین المللی المپیک نسبت به تعویق بازی های توکیو بیشتر کرد. IOC یکشنبه گفت تا چهار هفته دیگر اعلام می نماید که سرنوشت بازی های المپیک چه خواهد شد. احتمال تعویق این بازی ها با توجه به شرایط کنونی بسیار است.

پیش از این کشورهای کانادا، استرالیا و انگلیس برای به خطر نیفتادن سلامتی ورزشکارانشان انصراف خود را از بازی های توکیو اعلام نموده بودند.

المپیک 2020 توکیو قرار است بیست و چهارم جولای (3 مرداد) آغاز گردد و تا نهم آگوست ادامه خواهد داشت. از طرفی پارالمپیک بیست و پنجم آگوست آغاز می گردد و تا نهم سپتامبر ادامه دارد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 26391

به "آمریکا خواهان تعویق المپیک 2020 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا خواهان تعویق المپیک 2020 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید