استفاده از یوان دیجیتال در المپیک زمستانی 2022

به گزارش مجله یک کامپیوتر، چین میخواهد اجازه دهد به شهروندان خود، بازدیدنمایندگان و ورزشکاران شرکت نماینده در المپیک زمستانی 2022 اجازه دهد از یوان دیجیتال استفاده نمایند.

استفاده از یوان دیجیتال در المپیک زمستانی 2022

چین تصمیم دارد آزمایش های مربوط به یوان دیجیتال را گسترده تر کند و در شهرهای بیشتری انجام دهد. اما به گفته لی بو معاون رئیس کل بانک مرکزی این کشور، هنوز زمان بندی دقیقی برای آن اعلام نشده است.

این کشور سال گذشته در چند شهر از جمله سوژو، شنژن، چنگدو و شیونگ آن، تست ارز دیجیتال بانک مرکزی را شروع کرد.

به گفته معاون رئیس کل بانک مرکزی چین، آزمایش ها نشان داده مکانیسم صدور و توزیع یوان دیجیتال با سیستم اقتصادی فعلی همخوانی دارد.

بو در این باره می گوید: چین به بهینه سازی اکوسیستم یوان دیجیتال ادامه می دهد، امنیت و اعتبار آن را افزایش می دهد و چهارچوبی قانونی برای آن ایجاد کند.

او در ادامه اضافه کرد: سعی داریم در المپیک زمستانی پکن که سال آینده برگزار می گردد، یوان دیجیتال را نه تنها برای کاربران داخلی، بلکه برای وزرشکاران بین المللی و بازدیدکنندگان نیز ارائه کنیم.

شبکه خبری سی ان بی سی نیز در گزارشی به این امر اشاره می نماید و می نویسد: این اقدام احتمالاً نخستین تست ارز دیجیتال یوان توسط کاربران بین المللی است.

به گفته او در حال حاضر هدف توسعه یوان دیجیتال، استفاده داخل کشور و همکاری با کشورهای دیگر است تا در بلند مدت راه حلی برای پرداخت های بین مرزی کشف گردد.

چین یکی از پیشتازان عرضه ارز دیجیتال توسط بانک مرکزی و مدرن سازی سیستم اقتصادی است.،مهر

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 55509

به "استفاده از یوان دیجیتال در المپیک زمستانی 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از یوان دیجیتال در المپیک زمستانی 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید