اقرار چشمی به اشتباه مقابل ذوب آهن و عذرخواهی از بازیکنان استقلال

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هافبک استقلال با عذرخواهی از بازیکنان استقلال و اقرار به اشتباهش مقابل ذوب آهن به دلیل دریافت کارت زرد، قول داد که دیگر چنین اشتباهی را تکرار نکند.

اقرار چشمی به اشتباه مقابل ذوب آهن و عذرخواهی از بازیکنان استقلال

به گزارش خبرنگاران، روزبه چشمی پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن و کسب سه امتیاز این دیدار خانگی اظهار کرد: در مجموع بازی خوبی بود. کوشش می کنیم در ادامه کار هم همینطور بازی کنیم. موقعیت های خوبی داشتیم و به حریف هم موقعیتی ندادیم.

او درباره انتقادهایی که در هفته های گذشته علیه مدیریت این باشگاه انجام داده بود، توضیح داد: اگر یک موقع انتقاد و اختلاف نظری بین بازیکن و باشگاه و بالعکس وجود دارد، به خاطر موفقیت استقلال است. فکر می کنم موضوع مهمی نیست. هفته پیش انتقاد کردم اما بعد از آن اتفاق، مدیریت باشگاه، زمین خوبی انتخاب کرد و شرایط هتلی و تمرینی بهتر شده است. جا دارد امروز هم بابت اتفاقات چند روز اخیر تشکر کنم.

هافبک استقلال درباره دریافت کارت زرد مقابل ذوب آهن و محرومیت از بازی مقابل فولاد در خوزستان، گفت: من اشتباه کردم و از بازیکنان هم عذرخواهی کردم. قطعاً این موضوع تکرار نمی گردد. فکر می کنم کارتی که فغانی داد، درست بود. او جزو داورانی است که نمی توان از او انتقاد کرد. کلاس او جهانی است. به قدری بازیکن داریم که غیبت یکی، دو بازیکن به چشم نمی آید. کوشش می کنیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

چشمی درباره احتمال قهرمانی تیمش در لیگ برتر با توجه به توقف پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار کرد: تمام کوشش مان را می کنیم. در نیم فصل او چند نتیجه بد داشتیم اما کوشش می کنیم در نیم فصل دوم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خوب کار کنیم چون همواره مدعی بودیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4797

به "اقرار چشمی به اشتباه مقابل ذوب آهن و عذرخواهی از بازیکنان استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقرار چشمی به اشتباه مقابل ذوب آهن و عذرخواهی از بازیکنان استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید