انتقال مالکیت باشگاه رم به فردکین نهایی شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با ورود مالک جدید باشگاه رم، دوران مالکیت جیمز پالوتا بر تیم قرمزپوش پایتخت ایتالیا به انتها رسید.

انتقال مالکیت باشگاه رم به فردکین نهایی شد

به گزارش خبرنگاران، دن فردکین به صورت رسمی مالک باشگاه رم شد و به این ترتیب دوران مالکیت جیمز پالوتا بر این باشگاه پایان یافت.

فردکین که یک میلیارد آمریکایی که در حوزه های سرگرمی، تفریحات و ورزش سرمایه گذاری می نماید از 10 ماه پیش مذاکرات خود را برای خرید سهام پالوتا شروع نموده بود و با اینکه دو پیشنهاد قبلی اش رد شده بود در نهایت توانست 86.6 درصد از سهام باشگاه که در اختیار پالوتا بود را خریداری کند و به مالک این باشگاه تبدیل گردد. قرار است گروه فردکین 13.4 درصد باقی مانده از سهام باشگاه که در سهامی عادی در اختیار عموم مردم است را هم خریداری کند.

فرایند مذاکرات فردکین و پالوتا در ایام بحران کرونا در ایتالیا متوقف شده بود و با اینکه حتی در یک مقطع اعلام شد که فردکین دیگر به سراغ جالوروسی نخواهد رفت، این اتفاق رخ داد و این مرد آمریکایی با سرمایه گذاری در حدود 591 میلیون یورو که پرداخت بدهی های باشگاه را هم شامل می گردد، این باشگاه را خرید.

پالوتا هشت سال پیش باشگاه رم را خرید اگرچه او از سال 2011 جزو سهامداران این باشگاه بود.

طبق اعلام گروه فردکین، تا زمان معین هیئت مدیره جدید، گیدو فینگا همچنان به عنوان مدیر اجرایی به فعالیتش ادامه می دهد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 38692

به "انتقال مالکیت باشگاه رم به فردکین نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال مالکیت باشگاه رم به فردکین نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید