ایرانسل مودم TF-i60 S1 را در ایران فراوری می نماید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شرکت سامانه آزمای قائم با حمایت شرکت ایرانسل مودم TF-i60 S1 را در داخل ایران فراوری و بومی سازی می نماید.

ایرانسل مودم TF-i60 S1 را در ایران فراوری می نماید

آن طور که ایرانسل خبر داده است؛ مودم TF-i60 S1 همانند مودم ایرانسل TF-i60 H1 یک مودم برای استفاده از اینترنت موبایل و اینترنت ثابت 4G LTE پشتیبانی می نماید.

به این معنی که می توان به هر دو اینترنت پرسرعت همراه (FD-LTE) و اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) وصل شد. احتمالا، این مودم از نظر ظاهری و مشخصات داخلی همانند مودم ایرانسل TF-i60 H1 است که خود این مودم یک نسخه سفارشی سازی شده از مودم هواوی B612 است.

ایرانسل می خواهد با یاری دو شرکت دیگر و به جهت حمایت از بومی سازی تجهیزات شبکه در ایران، برنامه دارد ماهیانه بیش از 15 هزار دستگاه مودم TF-i60 S1 در کشور فراوری کند.

در مراسم راه اندازی خط فراوری این مودم مدیرعامل ایرانسل، ابراز امیدواری کرد با توسعۀ فرایند حمایت از بومی سازی تجهیزات ارتباطی، کشور شاهد قطع وابستگی در واردات و استفاده از فراوریات داخلی باشد و از خروج ارز از کشور جلوگیری و به ایجاد اشتغال یاری گردد.

در مراسم راه اندازی خط فراوری این مودم که صبح سه شنبه 18 خرداد 1400، در مجتمع عقیق شهر کرج برگزار گردید؛ بیژن عباسی آرند گفت: ایرانسل توجه به بومی سازی و یاری به فراوری داخلی تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطاتِ مورد احتیاج اپراتور را از حدود دو سال پیش، با جدیت بیشتری پیگیری نموده و هم اکنون، بومی سازی بسیاری از انواع تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مورد احتیاج، به نتیجه رسیده و امروز، فراوری نخستین مودم بومی با قابلیت پشتیبانی از فناوری اینترنت پرسرعت ثابت و همراه، رسماً شروع می گردد.

ایرانسل فراوری اسمارت فون بومی را هم در دستور کار خود قرار داده است. حتما در خبرهای بعدی سعی می کنیم اطلاعات بیشتری درباره مودم فراوری داخل ایرانسل TF-i60 S1 منتشر کنیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: شبکه چی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 58284

به "ایرانسل مودم TF-i60 S1 را در ایران فراوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانسل مودم TF-i60 S1 را در ایران فراوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید