این افراد نباید آدامس بجوند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، محققان استرالیایی کشف کردند که با جویدن آدامس و فشار به فک و محل گیجگاه، سردرد بیماران میگرنی افزایش می یابد. موارد دیگر منع جویدن آدامس در ادامه مطلب اشاره شده است :

این افراد نباید آدامس بجوند

میگرن

جویدن آدامس به بعضی از افراد به هیچ وجه توصیه نمی شود چرا که بعضی از باورها درباره جویدن آدامس کاملا اشتباه است. این تحقیقات در بین افراد مختلف انجام شده است اما در این میان افراد مبتلا به میگرن نشانه ای متفاوت از خود بروز دادند.

این افراد پیش از انجام این مطالعات روزانه یک تا شش ساعت آدامس می جویدند که به درخواست پزشکان به مدت یک ماه عادت جویدن آدامس را ترک کردند و پس از اتمام این دوره یک ماهه تعیین شد در 26 نفر از این بیماران بهبودچشمگیری حاصل شده است.

افرادی که اضافه وزن دارند

جویدن آدامس به دلیل داشتن نوعی شکر، میل فرد را به خوردن غذاهای نشاسته ای مانند برنج و نان افزایش و میل به مصرف میوه و سبزیجات را کاهش می دهد و در نتیجه به مصرف مواد غذایی بیشتر و افزایش وزن منجرمی شود.

آسیب به دندان ها

اگر آدامس تان شیرین و در واقع حاوی شکر باشد، شما با هربار جویدن درست مانند این است که دندان تان را حمام شکر می کنید و باعث پوسیدگی دندان می شوید. حتی اگر آدامس بدون قند مصرف کنید، بازهم دندان هایتان در معرض خطر است. جویدن آدامس برای کسانی که دندان های پوسیده یادر حال پوسیدن دارند، منع شده است .

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: همگردی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 43968

به "این افراد نباید آدامس بجوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این افراد نباید آدامس بجوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید