این هشدار بحرانی گوگل نشانی از در خطر بودن حساب کاربری شماست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، این هشدار بحرانی جدید برای اعلان مهمترین خطرها ارائه خواهد شد - از جمله خطرهایی که ممکن است، در صورتی که مورد توجه قرار نگیرند، باعث شوند که دسترسیتان به جیمیل یا سرویسی دیگر را به طور کامل از دست بدهید

این هشدار بحرانی گوگل نشانی از در خطر بودن حساب کاربری شماست

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایتنا، گوگل نوتیفیکیشن های هک های احتمالی یا مسائل امنیتی دیگر را ارسال می نماید. به عنوان مثال، اگر شما وارد یک سرویس گوگل بر روی یک دستگاه جدید شوید، نشانی ایمیلی که به عنوان اکانت ریکاوری لینک شده است معمولا پیغامی دریافت خواهد نمود که آن اتصال جدید را پرچم می زند.

همچنین پوش نوتیفیکیشن هایی وجود دارند که مسائل حیاتی تری، از قبیل احتمال هک شدن، را نشان می دهند. این فرایند در سال 2015 شروع شد و گوگل می گوید که بلافاصله به موفقیت رسید. رائول روی-چودهری، نایب رییس محصولات و امنیت در شرکت گوگل، می گوید که پس از این تغییر، ما، در مقایسه با ایمیل، شاهد افزایش 20 برابری تعداد افرادی بودیم که ظرف مدت یک ساعت از دریافت این نوتیفیکیشن ها توجهشان به سمت آنها جلب شد.

این آلرت بحرانی جدید از آن هم بیشتر توجهات را به خود جلب خواهد نمود. این هشدار در اپ گوگلی که در حال حاضر در حال استفاده از آن هستید نمایش داده خواهد شد، مثلا با یک آیکون پروفایل که در میله جستجو سوسو می زند. اگر آن را لمس کنید یک کادر محاوره ای نمایش داده خواهد شد که ماهیت آن هشدار، و همچنین لینکهایی برای برطرف آن، را نشان می دهد.

روی-چودوری اینگونه شرح داده است که: این هشدارهای جدید قابل جعل شدن نیستند، از اینرو همواره می توانید مطمئن باشید که از طرف ما برای شما ارسال شده اند، چرا که آنها بخشی از خود رابط اپهای گوگل هستند، و نه پیغام هایی که وانمود می نمایند از سوی این شرکت هستند ولی در واقع جعلی هستند. ما در هفته های پیش رو انتشار محدود آن را شروع خواهیم کرد و قصد داریم در اوائل سال آینده آن را بیشتر گسترش دهیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42603

به "این هشدار بحرانی گوگل نشانی از در خطر بودن حساب کاربری شماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این هشدار بحرانی گوگل نشانی از در خطر بودن حساب کاربری شماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید