باخ: از ابزارهای مختلف مبارزه با فساد استفاده می کنیم، کرونا خللی در المپیک توکیو ایجاد نمی کند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، توماس باخ گفت کمیته بین المللی المپیک از ابزارهای مختلفی برای مبارزه با فساد استفاده خواهد نمود.

باخ: از ابزارهای مختلف مبارزه با فساد استفاده می کنیم، کرونا خللی در المپیک توکیو ایجاد نمی کند

به گزارش خبرنگاران، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی در مجمع ورزشکاران گفت: امیدواریم با توسعه ارتباطات دیجیتال یاری مستقیم خود را به ورزشکاران بهبود بخشیم. در این صورت مجبور به استفاده از دیگر فیلترها همانند کمیته های ملی المپیک، فدراسیون های جهانی، ملی و رسانه ها نخواهیم بود. با توجه به شفافیت، جریان های انتقال پول باید منتشر شوند. کمیته بین المللی المپیک نیز هر ساله گزارش حسابرسی و سایر اسناد خود را منتشر می نماید.

وی در ادامه گفت: می خواهیم در سطح جهانی و کشورها فرایند هزینه ها منتشر شوند تا ورزشکاران جزئیات یاری به خودشان و میزان هزینه برای توسعه ورزش را به خوبی درک نمایند. کمیته بین المللی المپیک کار خود را برای شفاف سازی سازمان های ورزشی تشدید خواهد نمود. با توجه به وجود فساد، در سطوح مختلفی کار می کنیم. کارگروه مستقل حسابرسی کار هر کمیته ملی را آنالیز خواهد نمود. به طور کلی از ابزارهای مختلفی برای مبارزه با فساد استفاده می کنیم.

رئیس کمیته بین المللی المپیک درباره المپیک توکیو نیز اعلام نمود: ویروس کرونا خللی در المپیک توکیو ایجاد نمی نماید و اطمینان می دهم مردم ژاپن و شرکت نمایندگان در سلامتی کامل خواهند بود. توکیو بهترین شهر در تاریخ المپیک از نظر آماده سازی برای رقابت هاست. مسابقات در محیطی امن و با احترام به ورزشکاران و مردم ژاپن برگزار خواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57903

به "باخ: از ابزارهای مختلف مبارزه با فساد استفاده می کنیم، کرونا خللی در المپیک توکیو ایجاد نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخ: از ابزارهای مختلف مبارزه با فساد استفاده می کنیم، کرونا خللی در المپیک توکیو ایجاد نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید