بازیکنان برای آغاز لیگ استرس دارند، در9 هفته اتفاقات زیادی می افتد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، علی شوری در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت ملاقات مدیرعامل و سرمربی آبی پوشان گفت: یکی از محاسنی که برای هر تیمی می تواند وجود داشته باشد، جلسات متعدد مدیرعامل و سرمربی است. آنها می توانند در کنار یکدیگر، راهکارهای زیادی برای رفع شدن مسائل باشگاه را پیدا نمایند البته شناخت خوبی از سعادتمند ندارم و اعتقاد دارم او یک چهره ناشناخته است اما می تواند با حمایت طرفداران، اعضای هیئت مدیره و تعامل با کادر فنی، روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزند.

بازیکنان برای آغاز لیگ استرس دارند، در9 هفته اتفاقات زیادی می افتد

وی ادامه داد: اتفاقات بد در این مدت در استقلال زیاد افتاده؛ تغییرات پی درپی مدیران باعث شد که آبی پوشان نتوانند روزهای خوبی داشته باشند. اگر به سعادتمند اجازه دهند با آرامش به کارش ادامه دهد، به طور حتم می تواند پیروز باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص شروع دوباره لیگ نوزدهم گفت: هنوز ویروس کرونا در کشور به طور کامل از بین نرفته و همه باید مسائل بهداشتی را رعایت نمایند. این روزها صحبت از شروع لیگ است اما هنوز بعضی از شهرهای ما در شرایط قرمز به سر می برند. به طور مثال تیم شهرخودرو که در مشهد است، هنوز در شرایط خوبی قرار نداشته و در شرایط قرمز قرار گرفته است بنابراین نمی توان با چنین شرایطی، لیگ را شروع کرد؛ بازیکنان دچار استرس هستند زیرا می ترسند با شروع لیگ، چند بازیکن ناقل باشند و بر اثر تماس با یکدیگر، آنها هم دچار این ویروس منحوس شوند بنابراین باید برای شروع لیگ یک تصمیم منطقی گرفت و بی گدار به آب نزد.

شوری گفت: اینکه می گویند می خواهند یک تیم را قهرمان نمایند، کار درستی نیست. صرف نظر از رنگ ها و با توجه به اینکه 9 هفته تا پایان لیگ باقی مانده و هزاران اتفاق می تواند رخ دهد، نباید به یکباره یک تیم را به عنوان قهرمان معرفی کرد بلکه باید منطقی تصمیم گرفت نه احساسی. بعضی از کشورها حتی قهرمان را هم معرفی ننموده و بدون هیچ مسئله ای لیگ را نیمه کاره به پایان رساندند.

وی در پایان گفت: اگر از بُعد مالی به مسئله نگاه کنیم، نبود تماشاگران در این 9 هفته می تواند به اقتصاد فوتبال ما ضربه بزند البته حضورشان می تواند به تیم ها یاری نموده و رنگ و بوی خوبی به بازی ها دهد ولی متأسفانه اگر قرار باشد بدون تماشاگر لیگ را برگزار کنیم، بهتر است نیمه کاره به پایان برسانیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31445

به "بازیکنان برای آغاز لیگ استرس دارند، در9 هفته اتفاقات زیادی می افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان برای آغاز لیگ استرس دارند، در9 هفته اتفاقات زیادی می افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید