بایدن: تک تک روزها در حال پرداخت بهای بی کفایتی ترامپ هستیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در پیامی در توئیتر با اشاره به آمار بالای مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در این کشور نوشت که مردم آمریکا هر روز در حال پرداخت بهای بی کفایتی ترامپ هستند.

بایدن: تک تک روزها در حال پرداخت بهای بی کفایتی ترامپ هستیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جو بایدن نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر از نحوه مدیریت دولت کنونی این کشور در مقابله با شیوع ویروس کرونا انتقا دکرد.

وی در پیامی توئیتری نوشت: مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از 3 میلیون نفر عبور نموده و بیش از 130 هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند و دونالد ترامپ همچنان می گوید که این (ویروس) ناپدید خواهد شد.

بایدن در ادامه نوشت: این غیر قابل باور است. ما تک تک روزها در حال پرداخت بهای بی کفایتی این رئیس جمهور هستیم.

دانشگاه جانز هاپکینز امروز (شنبه) گزارش کرد که در 24 ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به 134 هزار و 67 نفر افزایش یافت. (جزئیات بیشتر)

این آمار و ارقام همچنین نشان می دهد که در بازه زمانی مذکور، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به سه میلیون و 183 هزار و 856 نفر رسیده است.

علیرغم تسریع شیوع کرونا در ایالات متحده، اختلاف نظرات زیادی در میان مقام های آمریکایی در مورد موضوعاتی چون بازگشایی مدارس و کسب و کارها و زدن ماسک در ملاء عام وجود دارد و این در حالی است که تقریباً کارشناسان بهداشت در مورد استفاده از ماسک بعنوان یکی از مؤثرترین شیوه های جلوگیری از انتقال ویروس کرونا اتفاق نظر دارند.

.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 36346

به "بایدن: تک تک روزها در حال پرداخت بهای بی کفایتی ترامپ هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: تک تک روزها در حال پرداخت بهای بی کفایتی ترامپ هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید