برای تعویض نمایشگر گوشی های تاشو باید چه مبلغی بپردازید؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در سال 2019 بعد از سال ها شایعه و گزارش های مختلف، بالاخره نخستین گوشی های تاشو معرفی شدند. در این میان، شرکت های هواوی، سامسونگ و موتورولا مهم ترین گوشی های تاشو را معرفی کرده اند. اما مانند هر گوشی دیگری، باید احتمال افتادن این گجت ها و پرداخت هزینه تعمیرات آن ها را مدنظر قرار دهیم. در این مطلب قصد داریم هزینه تعویض نمایشگر گوشی تاشو این سه شرکت را مقایسه کنیم.

برای تعویض نمایشگر گوشی های تاشو باید چه مبلغی بپردازید؟

گلکسی فولد

این گوشی تاشو که قرار بود در ماه آوریل روانه بازار گردد، به دلیل مسائل ساختاری عرضه آن به تعویق افتاد و به ماه سپتامبر موکول شد. در هر صورت، در حال حاضر گوشی حدودا 2000 دلاری گلکسی فولد در بازارهای زیادی عرضه شده و علاقمندان به این نوع گوشی ها می توانند در این بازارها آن را خریداری کنند.

سامسونگ حداقل در آمریکا برای کاربرانی که می خواهند نخستین بار نمایشگر گلکسی فولد را تعویض کنند، فقط مبلغ 149 دلار دریافت می کند. این مزیت البته برای کاربرانی است که گوشی خود را تا قبل از 31 دسامبر خریداری کرده اند. اما در صورت خرید این گوشی بعد از این تاریخ چه اتفاقی می افتد؟ طبق گزارش Business Insider، به نظر می رسد کاربران این گوشی در صورت تعویض نمایشگر گلکسی فولد به صورت آزاد باید مبلغ 600 دلار بپردازند.

هواوی میت ایکس

اولین گوشی تاشو هواوی در حال حاضر فقط در چین عرضه شده که مطمئنا بخشی از این موضوع به تحریم های آمریکا و عدم امکان بهره گیری از سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل برمی گردد. در هر صورت، در سایت هواوی آمده که کاربران برای تعویض نمایشگر این گوشی باید مبلغ 7080 یوان (حدود 1010 دلار) بپردازند که تقریبا نصف قیمت این گوشی در چین محسوب می گردد. باید خاطرنشان کنیم کاربران چینی برای خرید این گوشی باید حدود 2400 دلار هزینه کنند.

موتورولا ریزر

موتورولا برای طراحی نخستین گوشی تاشو خود تصمیم گرفت از طراحی گوشی های نوستالژیک سری Razr بهره ببرد و به همین خاطر شاهد طراحی عمودی هستیم. در بین دو گزینه دیگر، این گوشی با داشتن قیمت 1500 دلاری گوشی تاشو ارزان تری محسوب می گردد ولی همچنان نسبت به دیگر گوشی های پرچم دار قیمت بسیار بالاتری دارد؛ به خصوص باید این نکته را مدنظر قرار دهید که گوشی مذکور مبتنی بر مشخصات سخت افزاری میان رده است.

در گزارش PhoneArena آمده هزینه تعویض نمایشگر این گوشی فقط 299 دلار است که اختلاف بسیار زیادی با گوشی های تاشو سامسونگ و هواوی دارد و در حقیقت فقط 20 دلار گران تر از هزینه تعویض نمایشگر مدل 5G گلکسی اس 10 محسوب می گردد.

منبع: Android Authority

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19792

به "برای تعویض نمایشگر گوشی های تاشو باید چه مبلغی بپردازید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تعویض نمایشگر گوشی های تاشو باید چه مبلغی بپردازید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید