برنامه های هفته کتاب در سمنان اعلام شد، عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی به مناسبت هفته کتاب

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سعید دهقانلو، سرپرست کتابخانه های عمومی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در سمنان، ضمن بیان اینکه 24 آبان امسال امکان عضویت به صورت رایگان در 53 کتابخانه عمومی این استان مهیا شده است، بیان نمود: شهروندانی که عضو کتابخانه های عمومی می شوند به مدت یک سال از خدمات رایگان این مراکز استفاده خواهند کرد.

برنامه های هفته کتاب در سمنان اعلام شد، عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی به مناسبت هفته کتاب

وی با تاکید بر اینکه سال جاری برای جلوگیری ازشیوع ویروس کرونا ثبت نام، عضویت جدید و تمدید عضویت رایگان به صورت آنلاین انجام می گردد اضافه کرد: کلیپ آموزشی برای هدایت برای عضویت در صفحه اینستاگرام اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان به نشانی: http://Www.instagram.com/semnanpl منتشر شده است.

دهقانلو از برگزاری بیش از 510 برنامه فرهنگی در بستر فضای مجازی به مناسبت هفته کتاب سال جاری اطلاع داد و اظهار کرد: بالطبع یکی از راه های ترویج فرهنگ کتابخوانی و تامین منابع و ایجاد انگیزه در یکایک افراد جامعه است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابدار و کتابخوانی از 24 تا 30 آبان ماه سال جاری برگزار می گردد ادامه داد: سال جاری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه های فرهنگی در بستر فضای مجازی برای مخاطبان برگزار می گردد.

دهقانلو گفت: برگزاری کارگاه قصه گویی، نشست کتاب خوان، رونمایی کتاب، نقد و آنالیز کتاب، مسابقه نقاشی، چالش اولین خاطره حضور در کتابخانه و کارگاه مادران قصه گو در بستر فضای مجازی از جمله برنامه های فرهنگی است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45026

به "برنامه های هفته کتاب در سمنان اعلام شد، عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی به مناسبت هفته کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های هفته کتاب در سمنان اعلام شد، عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی به مناسبت هفته کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید