بروز شکاف در اردوگاه مخالفان نیکلاس مادورو

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، خوان گوایدو رئیس مجلس ملی ونزوئلا، که از اوایل سال 2019 رهبری مخالفان نیکلاس مادورو، رئیس جمهور این کشور، را در دست داشته توسط برخی از شخصیت های مهم اردوگاه مخالفان که می گویند استراتژی او شکست خورده است به چالش کشیده شده است.

بروز شکاف در اردوگاه مخالفان نیکلاس مادورو

گوایدو تلاش زیادی برای حفظ وحدت جنبش اعتراضی ونزوئلا کرده است، اما ماندگاری مادورو در قدرت با وجود شرایط اقتصادی، همه گیری کووید-19 و تحریم های آمریکا به افزایش ناامیدی بین پیروان این جنبش منجر شده است و در هفته های اخیر نقدها علنی انریکه کاپریلس فرماندار سابق میراندا، و ماریا کورینا ماچادو فعال معروف مخالف مادورو، به جایگاه او ضربه زده است.

یادآور می شود گوایدو هیچ قدرت اجرایی یا نظامی موثری در داخل ونزوئلا ندارد، اما ایالات متحده و بیش از 50 کشور دیگر او را رئیس جمهور موقت این کشور می دانند. گوایدو اخیرا اعلام کرد که احزاب حامی او انتخابات مجلس را که قرار است روز 6 دسامبر برگزار شود تحریم خواهند کرد، موضعی که باعث طرح این نقدها شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40835

به "بروز شکاف در اردوگاه مخالفان نیکلاس مادورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروز شکاف در اردوگاه مخالفان نیکلاس مادورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید