تاریخ اعزام مشمولان کنکوری تمدید شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان کنکوری تمامی مقاطع تحصیلی دارای برگ آماده به خدمت می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را تا پایان آذر امسال تمدید کنند.

تاریخ اعزام مشمولان کنکوری تمدید شد

به گزارش خبرنگاران، سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی در اطلاعیه ای گفت: تسهیلات ویژه ای در این هفته ازسوی سازمان وظیفه عمومی ناجا برای رفاه حال مشمولان و خانواده های آنان درنظرگرفته شده است.

در این اطلاعیه آمده است،مشمولان کلیه مقاطع تحصیلی دارای برگ آماده به خدمت که متقاضی تعجیل تاریخ اعزام به خدمت به تاریخ آبان ماه سال جاری هستند، می توانند در هفته نیروی انتظامی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) درخواست خود را ثبت کنند.

همچنین مشمولان کنکوری کلیه مقاطع تحصیلی دارای برگ آماده به خدمت می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را تا سرانجام آذرماه سال جاری از طریق دفاتر مذکور تمدید کنند.

لازم به ذکر است، در راستای رسیدگی حداکثری به پرونده های پزشکی و یا کفالت مشمولان، کمیسیون های مربوطه با ظرفیت بیشتر در این هفته برگزار می شود.

لازم به ذکر است، مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45456

به "تاریخ اعزام مشمولان کنکوری تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ اعزام مشمولان کنکوری تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید