تازه اول راه هستم و هنوز برای موفقیت انگیزه دارم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا گرایی یکی از مردان طلایی کاروان ورزش ایران در بازی های المپیک توکیو بود که توانست با کسب این موفقیت، نقش بسزایی در بالا بردن رضایت از عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی را داشت. او تا رسیدن به مدال طلای وزن 67 کیلوگرم کشتی در المپیک، توانست حریفانی از کلمبیا، آلمان، گرجستان و اوکراین را از پیش رو بردارد و یکی از افتخارات بزرگ کشتی ایران را رقم بزند. هر چند تمام مبارزات گرایی از جمله مصاف فینال، دیدنی و حساس بود اما برتری او برابر فرانک استابلر آلمانی، دارنده سه نام قهرمانی جهان، حساس ترین پیروزی او در المپیک به تعداد میرود.

تازه اول راه هستم و هنوز برای موفقیت انگیزه دارم

بر این اساس محمدرضا گرایی که در آستانه اعزام به رقابت های جهانی 2021 نروژ قرار گرفته است در حاشیه اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: خوشبختانه شرایط مطلوبی دارم. البته من تازه اول راه هستم و انگیزه لازم برای موفقیت های بیشتر در کشتی را دارم.

وی با اشاره به افتتاح کمپ تیم های ملی کشتی ادامه داد: کشتی نیازش بیشتر از اینها است، چراکه بیشتر مدال های کاروان ورزشی ایران در المپیک ها و بازی های آسیایی را کشتی می گیرد. مطمئناً هرچه بیشتر به این رشته توجه شود، نتایج درخشان تری حاصل خواهد شد. امیدوارم وزیر ورزش و جوانان با حمایت کامل خود، دغدغه های کشتی را کمتر کند تا این رشته بتواند در المپیک پاریس هم مثل همیشه افتخارآفرین باشیم.

ملی پوش وزن 67 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی ایران در رقابت های جهانی در پایان تاکید کرد: ما به نام ورزشکار باید بتوانیم بدون دغدغه تمرین کنیم تا در نهایت پرچم مقدس کشورمان را در میادین بزرگ به اهتزاز در آوریم.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات قهرمانی کشتی جهان طی روزهای 10 تا 18 مهر در شهر اسلو کشور نروژ برگزار خواهد شد که ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در این رقابت ها به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: سجاد عباسپور

60 کیلوگرم: مهرداد مردانی

63 کیلوگرم: میثم دلخانی

67 کیلوگرم: محمدرضا گرایی

72 کیلوگرم: محمدرضا مختاری

77 کیلوگرم: محمد علی گرایی

82 کیلوگرم: پژمان پشتام

87 کیلوگرم: رامین طاهری

97 کیلوگرم: محمدهادی ساروی

130 کیلوگرم: امین میرزازاده

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 63863

به "تازه اول راه هستم و هنوز برای موفقیت انگیزه دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه اول راه هستم و هنوز برای موفقیت انگیزه دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید