تجمع جانبازان شاغل در وزارت نفت، اعتراض به منفی شدن فیش حقوقی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، روز گذشته تعدادی از نیرو های جانباز شاغل در وزارت نفت، با تجمع جلوی سردر این وزارتخانه نسبت به منفی شدن رقم فیش حقوقی این ماه و عدم دریافت حقوق اعتراض کردند.

تجمع جانبازان شاغل در وزارت نفت، اعتراض به منفی شدن فیش حقوقی

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، روز گذشته تعدادی از نیرو های جانباز شاغل در وزارت نفت، با تجمع جلوی سر در این وزارتخانه خواستار پیگیری مطالبات خود از وزیر نفت شدند. ماجرا از این قرار است که فیش حقوقی این نیرو ها در ماه گذشته رقمی منفی ثبت شده است.

به بیان دیگر جانبازان شاغل در شرکت ملی نفت به جای دریافت حقوق این ماه خود تازه به این وزارتخانه بدهکار هستند و این وزارتخانه نیز علیرغم پیگیری های انجام شده در چند روز گذشته پاسخگو نبوده است. به همین دلیل این جانبازان شاغل تصمیم گرفتند که روز گذشته جلوی سر در وزارت نفت تجمع کنند و خواستار دریافت مطالبات خود شوند.

در این راستا یکی از جانبازان شاغل در وزارت نفت درباره مطالبات خود گفت: چند روز پیش که فیش حقوقی به دست ما رسید دیدیم که رقم حقوق ما منفی ثبت شده است. پرس و جو کردیم به ما گفتند که ظاهرا شما به وزارت نفت بدهکار هستید و با توجه به میزان بدهی که دارید احتمالا تا دو ماه آینده نیز حقوق دریافتی شما صفر باشد.

شایان ذکر است تجمع جانبازان شاغل در وزارت نفت از ساعت 8 صبح دیروز (سه شنبه) آغاز شد و ساعت 15 با مداخله نیروی انتظامی به پایان رسید. در طول این مدت و علیرغم پیگیری های انجام شده، هیچ یک از مسئولین وزارت نفت حاضر به پاسخگویی نشده و درب های این وزارتخانه به روی جانبازان شاغل در وزارت نفت بسته بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37322

به "تجمع جانبازان شاغل در وزارت نفت، اعتراض به منفی شدن فیش حقوقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع جانبازان شاغل در وزارت نفت، اعتراض به منفی شدن فیش حقوقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید