تجمع و استقرار چادر در بوستان های قم در ایام عید ممنوع است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/قم معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: تجمع و استقرار چادر در بوستان های قم در ایام عید ممنوع است و قم، امکانی برای میزبانی از زائران نوروزی ندارد.

تجمع و استقرار چادر در بوستان های قم در ایام عید ممنوع است

سید امیر سامع شب گذشته در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان در خصوص شرایط ایام نوروز و نیمه شعبان پیرامون پذیرش زائران گفت: در امسال با توجه به محدودیت های ستاد مقابله با کرونا، امکان ارائه خدمات به زائران و مسافران وجود دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: هرچند در حوزه خدمات شهری به زائران و مسافران با بلاتکلیفی روبرو هستیم، اما خدمت به زائرین را در هر شرایطی وظیفه مدیریت شهری می دانیم.

وی توضیح داد: ورود مسافران و زائران به قم، محدودیت ندارد اما ارائه خدمات با محدودیت هایی روبرو است و این امر ما را سرگردان و بلاتکلیف نموده است.

سامع بیان نمود: در حوزه خدمات شهری و حمل ونقل و ترافیکی باید برنامه ریزی جامعی داشته باشیم تا به واسطه ازدحام و شلوغی، شهروندان با مسائل بهداشتی روبرو نشوند و سلامت آن ها به مخاطره نیفتد.

وی گفت: تجمع و استقرار چادر در بوستان های قم در ایام عید ممنوع است و قم، امکانی برای میزبانی از زائران نوروزی ندارد و امیدواریم با همراهی دستگاه های اجرایی بتوانیم این شرایط را مدیریت کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: در نظر دریافت پارکینگ های اضطراری در صورت حضور مسافران و زائران به ویژه در اطراف جمکران دارای اهمیت زیادی است.

وی گفت: آماده کردن منظر شهری در ایام عید و نیمه شعبان، یکی از اقدامات مهم مدیریت شهری است و کوشش شد از المان هایی در رابطه با مهدویت و سال نو استفاده گردد.

سامع مطرح کرد: امکان راه اندازی ایستگاه های صلواتی وجود ندارد و مجوزی ارائه نمی گردد و باید جشن های خودجوش مردمی نیز به خوبی مدیریت گردد.

وی بیان نمود: تبدیل ایستگاه های صلواتی به فرهنگی می تواند خدمات را به شهروندان تغییر دهد و حتی برای اطلاع رسانی به زائران و مسافران مؤثر باشد تا با مسائل کمتری روبرو شویم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: باوجود محدودیت ها، باید پیش بینی های لازم را داشته باشیم تا با حضور زائران و مسافران، غافل گیر نشویم.

انتهای پی

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53217

به "تجمع و استقرار چادر در بوستان های قم در ایام عید ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع و استقرار چادر در بوستان های قم در ایام عید ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید