ترامپ بخاطر انتشار عکس قدیمی مورد تمسخر قرار گرفت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دونالد ترامپ پس از اینکه عکسی قدیمی از پلاکاردهای تبلیغاتی خود را در توییتر به اشتراک گذاشت مورد تمسخر و انتقاد کاربران توئیتر قرار گرفت.

ترامپ بخاطر انتشار عکس قدیمی مورد تمسخر قرار گرفت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ بخاطر اینکه روز شنبه تصویری قدیمی از یک چمنزار در مکانی نامعلوم را به اشتراک گذاشت که مملو از ده ها تابلوی تبلیغاتی انتخاباتی وی بود، مورد انتقاد و تمسخر کاربران شبکه های اجتماعی و عکاس اصلی تصویر منتشر شده قرار گرفت.

به گزارش ایندیپندنت، از آنجایی که رئیس جمهور آمریکا هیچ تحقیقی در مورد این تصویر انجام نداده بود بدون ذکر نام صاحب عکس، تصویری از مبارزات انتخاباتی دوره قبل خود در سال 2016 به اشتراک گذاشت و بخاطر آن از طرفداران خود تشکر کرد.

پس از این اتفاق الکس مک گلیس، عکاسی که عکس را گرفته بود با انتشار تصویر اصلی ترامپ را به شدت مورد سرزنش قرار داد و از رئیس جمهور آمریکا خواست تا به حقوق و اعتبار هنری وی احترام بگذارد و بدون اجازه صاحب اثر آن را منتشر نکند.

سپس وقتی کاربران شبکه های اجتماعی از این موضوع آگاه شدند، همانند مک گلیس ترامپ را به باد انتقاد و تمسخر گرفتند.

بسیاری همچنین اینطور استدلال کردند که این عکس به طور نمادین به یک گورستان و به محل دفن افرادی شباهت دارد که در نتیجه واکنش ضعیف دونالد ترامپ به بیماری همه گیر ویروس کرونا کشته شده اند.

علی رغم واکنشها به انتشار این عکس شرم آور ولی ترامپ ظاهراً از حذف این توییت خودداری کرده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40428

به "ترامپ بخاطر انتشار عکس قدیمی مورد تمسخر قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ بخاطر انتشار عکس قدیمی مورد تمسخر قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید