ترکیب لیورپول اعلام شد؛ حضور آدریان درون دروازه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دو تیم لیورپول و بورنموث از دقایقی دیگر در چارچوب رقابت های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم آنفیلد رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

ترکیب لیورپول اعلام شد؛ حضور آدریان درون دروازه

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاگردان یورگن کلوپ امروز و از ساعت 16 به وقت ایران در استادیوم خانگی خود میزبان بورنموث خواهند بود. لیورول فرایند شکست ناپذیری خود در این فصل را از دست داده و هفته گذشته با سه گل برابر واتفورد بازی را واگذار کرد تا تنها خط تیره جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس نیز برداشته گردد.

علاوه بر آن ها در ملاقات برابر چلسی نیز با دو گل شکست خوردند تا از گردونه رقابت های جام حذفی انگلیس نیز حذف شده باشند. با این حال به نظر می رسد که این اتفاقات خدشه ای در قهرمانی آن ها وارد نخواهد کرد چرا که همچنان با 22 امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی رده دومی در صدر جدول رده بندی ایستاده اند، هرچند سیتی یک بازی کمتر از این تیم انجام داده است. از سوی دیگر بورنموث شرایط چندان خوبی ندارد و از 28 بازی قبلی تنها 27 امتیاز کسب نموده و در رده هجدهم جدول ایستاده است. نکته مهم این بازی برای طرفداران لیورپول غیبت آلیسون بکر است که گفته می گردد نمی تواند در ملاقات این هفته برابر اتلتیکو مادرید در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان نیز تیمش را همراهی کند.

ترکیب لیورپول در این ملاقات بدین ترتیب است: آدریان، الکساندر آرنولد، گومز، فن دایک، میلنر، فابینیو، واینالدوم، چمبرلین، مانه، صلاح، فیرمینو

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 24488

به "ترکیب لیورپول اعلام شد؛ حضور آدریان درون دروازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب لیورپول اعلام شد؛ حضور آدریان درون دروازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید