تماس های محمد دانشگر با یحیی گل محمدی برای حضور در پرسپولیس؛ حاضرم نیمکت نشین سید جلال باشم! خبرنگاران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، محمد دانشگر در تماس هایی که با یحیی گل محمدی داشته از او خواسته زمینه انتقالش را به پرسپولیس فراهم کند.

تماس های محمد دانشگر با یحیی گل محمدی برای حضور در پرسپولیس؛ حاضرم نیمکت نشین سید جلال باشم! خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، طی چند ساعت گذشته خبر هایی در فضای مجازی پیرامون پیوستن محمد دانشگر به پرسپولیس پخش و منتشر شده است. بعضی کانال های پر کاربر حتی مدعی شده اند توافقات اجرا شده و دانشگر پرسپولیسی می گردد تا پرسپولیس به نوعی حضور آرمان رمضانی در استقلال را جبران کند. جالب اینکه بعضی سایت های خبری مدعی شده اند دانشگر به خانه گل محمدی رفته تا از او بخواهد پرسپولیسی گردد.

داستان از این قرار است که محمد دانشگر پس از اطلاع از نامه فرهاد مجیدی مبنی بر اعلام احتیاج نداشتن به او، به وسیله بعضی دوستان مشترک با یحیی گل محمدی تماس گرفته و خواستار حضور در پرسپولیس شده است. دانشگر با توجه به حضور بازیکنی، چون سیدجلال حسینی و هماهنگی زیاد بین مدافعان میانی سرخ ها، به گل محمدی تاکید نموده مسئله ای با نیمکت نشینی هم نداشته و حاضر است حتی روی نیمکت بنشیند تا درصورت صلاحدید یحیی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان برود.

در این میان، اما یحیی گل محمدی به دانشگر اعلام نمود از استقلال بازیکن نمی گیرد. یحیی در تماس های رد و بدل شده به دانشگر تاکید نموده برای این بازیکن احترام زیادی قائل است و او بازیکن خوبی است، اما با توجه به حضور سیدجلال و کنعانی زادگان و احتمال پیوستن فرشاد فرجی دیگر احتیاجی به جذب مدافع ندارد. ضمن اینکه یحیی تاکید نمود حتی اگر هیچ کدام از این دلایل هم نبود، او شخصا تمایلی به جذب بازیکن از استقلال نداشته و هرگز دوست ندارد از تیم رقیب بازیکن بگیرد. بر همین اساس نیز گل محمدی در نهایت به دانشگر پاسخ منفی داد.

حال باید دید یحیی گل محمدی روی این اعتقاد قدیمی اش مبنی بر جذب نکردن بازیکن از تیم رقیب پافشاری خواهد نمود یا امروز و فردا کردن های فرشاد فرجی برای حضور در پرسپولیس باعث می گردد سرمربی پرسپولیس پا روی این اعتقاد قدیمی گذاشته و محمد دانشگر را جذب کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53361

به "تماس های محمد دانشگر با یحیی گل محمدی برای حضور در پرسپولیس؛ حاضرم نیمکت نشین سید جلال باشم! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس های محمد دانشگر با یحیی گل محمدی برای حضور در پرسپولیس؛ حاضرم نیمکت نشین سید جلال باشم! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید