توزیع بیش از سه هزار لیتر مواد گندزدا در شهرکرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرپرست مرکز بهداشت شهرکرد، از توزیع روزانه بیش از سه هزار لیتر مواد گندزدا در این شهرستان خبر داد.

توزیع بیش از سه هزار لیتر مواد گندزدا در شهرکرد

به گزارش از ، نرگس عسگری سرپرست مرکز بهداشت شهرکرد، از توزیع روزانه بیش از سه هزار لیتر مواد گندزدا در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم روزانه برای دریافت مواد گندزدا مراجعه می کنند و توزیع این مواد ساماندهی شده است.

او افزود: همه مراحل ترکیب مواد گندزدا به صورت کامل برای مردم توضیح داده می شود و اخطار های لازم در خصوص خطرات این مواد نیز برای آن ها به صورت کامل تشریح می شود.

عسگری اضافه کرد: استفاده نادرست از این مواد گندزدا باعث مسمومیت شدید و آسیب جدی به مجاری تنفسی خواهد شد.

او ادامه داد: آموزش های صحیح در خصوص ویروس کرونا در 80 اداره و بانک و همچنین به نیرو های خدماتی مدارس و دانشگاه ها ارائه گشت.

عسگری گفت: چادر ها و کانکس های اطلاع رسانی در قالب کمپین مقابله با کرونا ویروس در سطح شهرکرد دایر شده است.

او با تأکید بر اینکه پیگیری های لازم جهت عدم برگزاری مراسم های مختلف، تجمعات و نمایشگاه ها اجرا شده است افزود: کلینیک های امام علی (ع) و حضرت رسول (ص) شهرکرد گندزدایی شدند.

عسگری اضافه کرد: سه کلیلنیک غربالگری بیماری های واگیردار در شهرکرد تشکیل شده است که این کلینیک ها در مراکز خدمات جامع سلامت شماره یک، شماره سه و شماره چهار ایجاد شده اند.

او همچنین با تأکید بر اینکه کنترل مسافران ورودی به شهرکرد تا حد امکان انجام می شود ادامه داد: فرآیند آموزش پرسنل، پزشکان، پرستاران و کارشناسان مراکز خدمات جامع سلامت در شهرستان شهرکرد هم انجام شد.

ف

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 23945

به "توزیع بیش از سه هزار لیتر مواد گندزدا در شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بیش از سه هزار لیتر مواد گندزدا در شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید