توقف صدور دستی مجوز تردد بین شهری تا روز سه شنبه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- فرماندار تهران گفت: صدور دستی مجوز تردد بین شهری تا روز سه شنبه متوقف شده است و از سه شنبه با مراجعه به سایت، صادر می شود.

توقف صدور دستی مجوز تردد بین شهری تا روز سه شنبه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، عیسی فرهادی گفت: تعداد متقاضیان سفر به شهرستان ها و استان ها تعدادشان زیاد شده بود و از طرفی مراجعه به صورت حضوری باعث تجمع می شد و این خلاف سیاست های ستاد ملی کرونا بود که تصمیم گرفتیم سامانه ای را در این خصوص طراحی کنیم تا از روز سه شنبه متقاضیان سفر به شهرستان های خارج از استان تهران یا به استان های کشور به این سایت مراجعه و ثبت نام کنند.

وی گفت: بنابراین کسانی که واجد شرایط باشند یعنی در بحث کشاورزی، صنعت، بیماری یا بحث کارخانه و پخش دارو نیاز به دریافت مجوز داشته باشند می توانند با مراجعه به این سایت درخواست مجوز کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، فرماندار تهران اضافه کرد: فعالیت سایت از ساعت هشت صبح تا 14 بعد از ظهر خواهد بود و درخواست متقاضیان در کمتر از 24 ساعت پاسخ داده می شود و به هر فرد بیشتر از یکبار مجوز تردد بین شهری داده نمی شود و مدت زمان استفاده از این مجوز یا تردد بین شهری نیز بین سه روز تا یک هفته خواهد بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 48699

به "توقف صدور دستی مجوز تردد بین شهری تا روز سه شنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف صدور دستی مجوز تردد بین شهری تا روز سه شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید