جزییات شرکت در بخش مردمی جشنواره فیلم کوتاه رضوی تشریح شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- جزییات و شرایط شرکت در بخش فیلم های موبایلی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در ویدیویی ساخته شده توسط هدیه خسروی شرح داده شده است.

جزییات شرکت در بخش مردمی جشنواره فیلم کوتاه رضوی تشریح شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عم.می انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، این رویداد سینمایی که 4 تا 7 اسفند 99 در شهر گرگان برگزار می شود، در بخش

فیلم های موبایلی میزبان آثار فیلمسازان مردمی از 5 استان خراسان شمالی، خراسان رضوی، مازندران، قم و گلستان است.

حداکثر زمان آثار ارسالی تا 3 دقیقه، وضوح صدا و تصویر، فیلمبرداری افقی، استفاده از سه پایه برای جلوگیری از لرزش دست، نزدیک شدن به سوژه به جای زوم کردن بر آن از جمله توصیه ها و نکاتی است که در این ویدیو با طراحی و ساخت هدیه خسروی برای علاقه مندان به فیلمسازی برای این جشنواره شرح داده شده است.

آخرین مهلت ثبت نام در این رویداد یکم آذر 99 اعلام شده است.

چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی به دبیری سعید نجاتی با موضوع سیره علمی و عملی امام رضا علیه السلام به همت و مشارکت سازمان سینمایی ، بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزار می شود. ثبت نام و شرکت در جشنواره از طریق سایت www.golestan.shamstoos.ir امکان پذیر است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45008

به "جزییات شرکت در بخش مردمی جشنواره فیلم کوتاه رضوی تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات شرکت در بخش مردمی جشنواره فیلم کوتاه رضوی تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید