خبرنگاران ستاری از ارائه گزارش اقدامات کرونایی به رئیس جمهوری خبرداد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران - خبرنگاران - معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری اسلامی ایران از آنالیز و گزارش اقدامات صورت گرفته کمیته مقابله با کرونای معاونت علمی در پیگیری تلفنی روز آدینه رئیس جمهوری از این معاونت خبرداد.

خبرنگاران ستاری از ارائه گزارش اقدامات کرونایی به رئیس جمهوری خبرداد

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، سورنا ستاری به پیگیری تلفنی رئیس جمهوری از نتایج اقدامات صورت گرفته در کمیته مقابله با کرونای معاونت علمی اشاره نمود و اضافه کرد: در این پیگیری شرح اقدامات صورت گرفته به استحضار رئیس جمهوری رسید.

ستاری اضافه کرد: در این تماس تلفنی پیگیری امور مربوط به حوزه علم و فناوری در جهت مقابله با ویروس کرونا و تجهیزات و ملزومات پزشکی ساخته شده توسط شرکت های دانش بنیان و کارآزمائی بالینی و بهره برداری داروهای جدید در حالت ساخت مورد تاکید نهاده شد.

وی بیان نمود: کمیته مشترک علمی بین وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با معاونت علمی و فناوری تشکیل شده که در حال حاضر دهها پروژه پژوهشی مشترک تعریف شده است و بزودی نتایج بعضی از آنها تعیین خواهد شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری تاکید: درخواست رئیس جمهوری این بود که هرچه زودتر باید ماهیت این ویروس و حرکت و تاثیرگذاری و عملکرد آن در افراد مختلف تعیین و تشخیص داده گردد.

ستاری اظهارداشت: باید از شرکت های دانش بنیان و محققینی که در مقابله با ویروس کرونا مشغول به کار شده اند حمایت گردد و همچنین مطالعات جدی در مقابله با این ویروس انجام گردد.

در گزارش ستاری اعلام شده است که پروتکل های جدید درمانی با هماهنگی وزارت بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا در حال اجرا است و اقداماتی در راستای مطالعات بالینی زیر نظر این وزارتخانه با اخذ گواهی مربوط از کمیته اخلاق پزشکی انجام گرفت.

گفتنی است که رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت امروز اعلام نمود: تا به امروز 12 هزار و 729 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 611 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 4 هزار و 339 نفر نیز بهبود یافته اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25312

به "خبرنگاران ستاری از ارائه گزارش اقدامات کرونایی به رئیس جمهوری خبرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ستاری از ارائه گزارش اقدامات کرونایی به رئیس جمهوری خبرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید