خبرنگاران سه امتیاز طلایی پیکان و امید برای بقاء

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال پیکان با فزونی برابر صنعت نفت آبادان ضمن کسب سه امتیاز طلایی این ملاقات به بقاء در لیگ برتر امیدوارتر شد.

خبرنگاران سه امتیاز طلایی پیکان و امید برای بقاء

در ادامه رقابت های هفته بیست وهشتم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پیکان از ساعت 20:30 در استادیوم شهدای شهر قدس به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که در نهایت پیروز شد با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست دهد.

آرام آیراپتیان، سیدمهران موسوی، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، فراز امامعلی، جلال الدین علی محمدی، حجت حق وردی، سیدمحمد ستاری، شهریار مغانلو، محمد ابراهیمی، علیرضا کوشکی بازیکنانی بودند که با نظر عبدالله ویسی در ترکیب اصلی خودروسازان به میدان رفتند.

ناصر سالاری، حسین ساکی، عقیل کعبی، عیسی آل کثیر، طالب ریکانی، میلاد جهانی، مصطفی احمدی، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، محمد اهل شاخه، محمود مطلق زاده هم بازیکنانی هستند که توسط بهنام سراج در ترکیب اصلی صنعت نفت آبادان قرار گرفتند.

عبدالله ویسی که در بازی قبلی تیمش برابر تراکتور اخراج شده بود، در این بازی از روی سکوهای استادیوم شهدای شهر قدس نظاره گر عملکرد شاگردانش بود.

بازی در نیمه نخست متعادل دنبال شد و تنها صحنه بحث برانگیز این نیمه، برخورد بازیکن پیکان در محوطه جریمه حریف بود که بازیکنان پیکان مدعی بودند که باید خطای پنالتی برای آنها گرفته می شده اما داور اعتقادی به آن نداشت. اعتراض بازیکنان پیکان موجب شد تا فراز امامعلی با اخطاری از سوی داور جریمه گردد.

پیکان که برای بقا در لیگ برتر به 3 امتیاز این ملاقات احتیاج مبرم داشت، پیروز شد روی شوت دقیق جلال الدین علی محمدی دروازه میهمانش را باز کند.

پیکان با کسب 3 امتیاز این ملاقات 27 امتیازی شد و بالاتر از پارس جنوبی جم به رده پانزدهم جدول صعود کرد.

صنعت نفت آبادان هم با 38 در رده هفتم جدول رده بندی باقی ماند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37908

به "خبرنگاران سه امتیاز طلایی پیکان و امید برای بقاء" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه امتیاز طلایی پیکان و امید برای بقاء"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید