خبرنگاران شمار شهرستان های قرمز کرونایی خراسان شمالی به پنج مورد افزایش یافت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بجنورد- خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: رنگ بندی شهرستان های شیروان، اسفراین، بجنورد، جاجرم و گرمه از امروز دوشنبه قرمز و فاروج و مانه و سملقان در شرایط نارنجی است.

خبرنگاران شمار شهرستان های قرمز کرونایی خراسان شمالی به پنج مورد افزایش یافت

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی این دانشگاه، دکتر سیداحمد هاشمی گفت: هم اینک راز و جرگلان تنها شهرستان با شرایط زرد در استان است.

وی گفت: استفاده نکردن از ماسک و رعایت نکردن از دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، حضور در دورهمی های خانوادگی و مراسم عزا و عروسی و همچنین دید و بازدیدها و سفرهای نوروزی از عمده دلایل گسترش شیوع ویروس کرونا است.

پیشتر، رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفته بود که 600 تخت بیمارستان در استان به درمان مبتلایان به کرونا اختصاص یافته است.

سیر صعودی آمار ابتلا به کووید 19 در خراسان شمالی و قرار دریافت پنج شهرستان این استان در شرایط قرمز این ویروس سبب شده است تا محدودیت های کرونایی بار دیگر به این خطه بازگردد.

خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54994

به "خبرنگاران شمار شهرستان های قرمز کرونایی خراسان شمالی به پنج مورد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار شهرستان های قرمز کرونایی خراسان شمالی به پنج مورد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید