خبرنگاران مهدی: مجوز حضور طرفداران پرسپولیس در جشن قهرمانی صادر نشده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اجازه حضور طرفداران پرسپولیس در جشن قهرمانی این تیم صادر نشده است.

خبرنگاران مهدی: مجوز حضور طرفداران پرسپولیس در جشن قهرمانی صادر نشده است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، سهیل مهدی در خصوص برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس در ملاقات برابر ذوب آهن گفت: با توجه به اینکه هفته آخر لیگ با ماه محرم مصادف می گردد و به همین خاطر امکان اینکه شرایط شادی طرفداران فراهم نگردد وجود داشت. به همین خاطر خواستیم که قسمت های مختلف سازمان با باشگاه پرسپولیس هماهنگی های لازم را داشته باشند تا این جشن به خوبی در شب عید غدیر برگزار گردد.

وی در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس خواهان حضور یک هزار طرفدار در جشن قهرمانی شده است، اضافه کرد: جای خالی طرفداران هر بازی در استادیوم حس می گردد و فضای خوبی در غیاب آنها در استادیوم ها وجود ندارد و شور و هیجان فوتبال را حس نمی کنیم. اما این دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا است که به فدراسیون های مختلف از جمله فدراسیون فوتبال ابلاغ شده و ما هم تابع مدیریت مسوولان بهداشت کشور هستیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ تاکید نمود: نمی توانیم به صورت شخصی مسوولیت قبول کنیم. متاسفانه علی رغم میل باطنی نمی توانیم حتی تعداد بسیار کمتر را هم به استادیوم راه بدهیم.

مهدی در ادامه در خصوص برگزاری مسابقات جام حذفی گفت: در روز 20 مردادماه که ملاقاتهای باقی مانده جام حذفی برگزار می گردد، بلافاصله هفته 29 و سی اُم لیگ برتر را برگزار خواهیم کرد تا لیگ به خاتمه برسد. با توجه به برنامه های تیم ملی، جام حذفی را تا جایی که بتوانیم پیش خواهیم برد و مانند لیگ برتر هم مصر هستیم این بازی ها را برگزار کنیم. در کوششیم تا بتوانیم بین خاتمه لیگ و تاسوعای حسینی این بازی ها را هم به خاتمه برسانیم.

وی اضافه کرد: اردوی تیم ملی از ششم شهریورماه شروع خواهد شد. امیدوارم باشگاه ها هم همکاری نمایند و با تعامل کوشش می کنیم تا بازی ها را به اتمام برسانیم. فعلا منتظریم تا نتیجه ملاقات استقلال و سپاهان در تاریخ 20 مردادماه معین گردد و پس از آن با نمایندگان باشگاه ها ملاقات خواهیم کرد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37200

به "خبرنگاران مهدی: مجوز حضور طرفداران پرسپولیس در جشن قهرمانی صادر نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهدی: مجوز حضور طرفداران پرسپولیس در جشن قهرمانی صادر نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید