خبرنگاران ورود خودروها به خراسان رضوی 124 درصد افزایش یافت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مشهد- خبرنگاران- جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: میزان ورود خودروها به این استان از 25 اسفند پارسال تا به امروز نسبت به مدت مشابه پارسال 124 درصد بیشتر شده است.

خبرنگاران ورود خودروها به خراسان رضوی 124 درصد افزایش یافت

سرهنگ محمد قانعی نژاد عصر سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: میزان خروج خودروها از خراسان رضوی هم ظرف همین مدت 107 درصد نسبت به ایام نوروز پارسال افزایش نشان می دهد.

وی ادامه داد: مشهد نیز ظرف همین مدت با 65 درصد افزایش در ورود خودروها به این کلانشهر و 69 درصد خروج خودروها از آن روبرو شده است.

طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای شرایط قرمز، نارنجی و زرد از نظر شیوع کرونا همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر تا 13 دی ماه پارسال در مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی اجرا شد.

اجرای این طرح در پی آبی شدن شرایط شیوع ویروس کرونا در مشهد از 13 دی ماه متوقف شد اما اجرای آن دوباره از 18 بهمن ماه بخاطر زردی شرایط مشهد شروع شد که تا 25 اسفند ماه پارسال ادامه یافت.

بر اساس آخرین ارزیابی وزارت بهداشت، شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا در 25 شهرستان کشور قرمز و 56 شهرستان نارنجی است. شرایط زرد نیز در 277 شهرستان و آبی بر 90 شهرستان در سطح ایران حاکم است. ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت از و به شهرهای قرمز و نارنجی را ممنوع اعلام نموده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53872

به "خبرنگاران ورود خودروها به خراسان رضوی 124 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورود خودروها به خراسان رضوی 124 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید