خطری که جامعه ورزش را هم تهدید می کند، مراقب جلسات پرتعداد باشید!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، زمزمه هایی که از چند روز پیش در مورد آغاز موج چهارم شیوع ویروس کرونا آغاز شده است، نگرانی ها برای جامعه ورزش را هم بیشتر از قبل کرده طوری که می طلبد در مورد برنامه های پیش رو با دغدغه بیشتری تصمیم گیری شود.

خطری که جامعه ورزش را هم تهدید می کند، مراقب جلسات پرتعداد باشید!

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

هر چند اردوهای تیم های ملی در رشته های مختلف با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و کمتر ملی پوشی درگیر این ویروس شده است، اما برگزاری نشست های خبری پرتعداد در ایام دهه فجر توسط معاونان وزارت ورزش و بازدید از اردوهای تیم های ملی و فدراسیون های ورزشی توسط مسئولان کمیته ملی المپیک این زنگ خطر را به صدا در آورده که بیشتر از قبل باید دغدغه جلوگیری از شیوع کرونا را داشت.

این مهم بیشتر از این حیث مورد تاکید است که نوع جهش یافته کرونا یا همان ویروس انگلیسی با قابلیت سرایت و مرگ و میر بالاتر در ایران هم پخش شده و حتی آمار تاسف باری هم از خود به جا گذاشته است با این حال برنامه ها و گردهمایی های غیر ضروری ورزشی به قوت خود باقی است مانند مراسم رونمایی از تندیس قهرمانان و مدال آوران که دورِ جدید آن قرار است فردا سه شنبه (ساعت 10 تا 12) برگزار شود.

برگزاری این مراسم در سالن آکادمی ملی فارسی که با حضور وزیر ورزش پیش بینی شده است گردهمایی جمعیت بیشتری از مدیران، ورزشکاران و خانواده های آنها و حتی رسانه های ورزشی را موجب می شود و این یعنی مهیا شدن شرایط برای تاخت و تاز بیشتر کرونا در حالی که این ویروس چموش تر و سرکش تر از آن است که رویکرد جدید آن را به این راحتی دست کم گرفت.

مشابه این مراسم طی یکی دو ماه گذشته دو بار توسط کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد اما هشدارهایی که در رابطه با نفوذ ویروس جهش یافته کرونا به زیر پوست هر شهر و روستایی در کشور داده شده، بیانگر شرایط اضطراری تر است که برای رهایی از آن باید کماکان پروتکل های بهداشتی رعایت شود نه اینکه با دست خود شرایط را برای شیوع و گستردگی بیشتر ویروس مهیا کنیم.

به هر حال وقتی مسابقات ورزشی کماکان به دلیل همه گیری کرونا محدود و بدون تماشاگر پیگیری می شوند و در رابطه با تیم های ملی و حتی مسافران توکیو به همین بهانه خیلی از برنامه ها متفاوت از همیشه اجرا می شوند یا به طور کلی کنار گذاشته شده اند، چه لزومی به این اقدامات و برنامه های غیرضروری است؟!

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 51052

به "خطری که جامعه ورزش را هم تهدید می کند، مراقب جلسات پرتعداد باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطری که جامعه ورزش را هم تهدید می کند، مراقب جلسات پرتعداد باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید