دانش آموزان در سیل مهربانی همکلاسی ها به سیل زدگان یاری می نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پس فردا، سه شنبه، اول بهمن ماه، دانش آموزان سراسر کشور در قالب طرح سیل مهربانی همکلاسی 2 به کمک مردم و دانش آموزان مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان می شتابند.

دانش آموزان در سیل مهربانی همکلاسی ها به سیل زدگان یاری می نمایند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، در قالب این طرح که با موضوع سازمان دانش آموزی برگزار می گردد یاری های دانش آموزان، معلمان و اولیا در اختیار مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان قرار گیرد.

رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردو ها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در این باره اظهار کرد: پس از حادثه تلخی که برای سه استان خوزستان، گلستان و لرستان پیش آمد، تصمیم گرفتیم تا از ظرفیت تشکل ها و شورا های دانش آموزی در راستای جریان سازی و یاری خانواده ها و دانش آموزان استفاده کنیم. ترویج فرهنگ هم نوعی، یاری به دیگران و آموزش زندگی برای دانش آموزان مورد تاکید ما بود.

وی اضافه نمود: در ماموریت دوم، سیل مهربانی همکلاسی های 2 را کلید زدیم تا این طرح را با موضوع سازمان دانش آموزی و چهار تشکل انجام گردد. سیل مهربانی همکلاسی ها در روز یکم بهمن به طور سراسری در مدارس استان های کشور برگزار می گردد و انتظار داریم معلمان، خانواده ها و به ویژه دانش آموزان و اعضای تشکل ها با تمام ظرفیت خود ورود نمایند؛ زیرا مردم خوب سیستان و بلوچستان مرزبانان ایران اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه در معاونت پرورشی در کنار تشکل های دانش آموزی به سازمان دانش آموزی یاری خواهیم کرد گفت: در سیل مهربانی ها این فرهنگ نهادینه شده است که دانش آموزان می توانند کار های بزرگ را انجام دهند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20499

به "دانش آموزان در سیل مهربانی همکلاسی ها به سیل زدگان یاری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان در سیل مهربانی همکلاسی ها به سیل زدگان یاری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید