درخواست پلیس برای اجتناب از تجمع در بوستانها

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی ناجا گفت: به علت فرایند صعودی ابتلا به بیماری کرونا، شهفرایندان از هرگونه تجمع و دورهمی در بوستان ها و فضای سبز در روز طبیعت اجتناب کنند.

درخواست پلیس برای اجتناب از تجمع در بوستانها

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان اضافه کرد: به علت فرایند صعودی ابتلا به بیماری کرونا در تمامی شهر های کشور، برابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، شهفرایندان باید از هرگونه دورهمی و تجمع در بوستان ها و فضای سبز در روز طبیعت همچون سال گذشته اجتناب کنند.

وی ضمن قدردانی از همراهی و همدلی مردم در این مدت زمانی مطرح نمود: توصیه ما به تمامی شهفرایندان عزیز این است که برای ریشه کنی این ویروس و کاستن زحمات کادر درمانی تا حد امکان از منازل خود خارج نشوند و همچنان ضمن پرهیز از حضور در اماکن شلوغ، تمامی توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

سخنگوی ناجا با تاکید بر پرهیز از هرگونه عادی انگاری درباره ویروس کرونا گفت: بر اساس مصوبات مدیریت هوشمند کرونایی، مردم بایستی از حضور در پارک ها و فضای سبز عمومی شهر ها پرهیز کنند، از سویی نظارت و کنترل لازم توسط مراجع مربوطه در این باره انجام خواهد شد.

سردار حاجیان با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی از هرگونه خدمت رسانی به مردم دریغ نخواهند کرد، تاکید کرد: نیروی انتظامی نیز از تمام شهفرایندان خواسته است که خدمتگزاران خود را در اجرای مصوبات ملی ستاد مقابله با کرونا بیش از پیش همراهی کنند؛ ضمن اینکه نیروی انتظامی هم از ورود مردم به تفرجگاه ها، پارک ها و فضای سبز عمومی شهر ها جلوگیری خواهد کرد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53938

به "درخواست پلیس برای اجتناب از تجمع در بوستانها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست پلیس برای اجتناب از تجمع در بوستانها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید