ملاقات مقامات طالبان با عبدالله، کرزی و حکمتیار

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اعضای دفتر سیاسی طالبان امروز با حامد کرزی رییس جمهور سابق و عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان و گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی افغانستان در کابل ملاقات و تبادل نظر کردند.

ملاقات مقامات طالبان با عبدالله، کرزی و حکمتیار

به گزارش خبرنگاران، انس حقانی برادر سراج الدین حقانی به همراه جمعی از اعضای دفتر سیاسی طالبان با حامد کرزی، عبدالله عبدالله و گلبدین حکمتیار در کابل ملاقات و درباره موضوعات مختلف تبادل نظر و رایزنی کردند.

هنوز محور های این مذاکرات اعلام نشده است، این نخستین مذاکرات اعضای دفتر سیاسی طالبان با اعضای شورای هماهنگی انتقال قدرت افغانستان در کابل است.

شب گذشته ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان در نخستین نشست خبری خود در کابل از رایزنی ها با چهره های سیاسی افغان برای تشکیل دولت فراگیر اطلاع داد.

طالبان درباره شورای هماهنگی انتقال که متشکل از حامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان، عبدالله عبدالله و گلبدین حکمتیار است تا به امروز اظهارنظر نکرده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 62566

به "ملاقات مقامات طالبان با عبدالله، کرزی و حکمتیار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات مقامات طالبان با عبدالله، کرزی و حکمتیار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید