دیوانگی در هزارمین بازی؛ خوشحالی به سبک آقای خاص

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- در یکی از مهیج ترین دیدارهای این فصل فوتبال اروپا، تیم ژوزه مورینیو به لطف سوپرگل الشعراوی در آخرین ثانیه های بازی با 3 امتیاز از زمین خارج شد.

دیوانگی در هزارمین بازی؛ خوشحالی به سبک آقای خاص

به گزارش خبرنگاران، ساسولو دو بار با دخالت VAR و چند بار با واکنش های زیبای پاتریسیو از گل محروم شد تا تیم دیونیسی نشان بدهد با خط حمله زهردار خود حرف های زیادی برای گفتن دارد. رم در نیمه دوم و پس از دریافت گل تساوی بسیار هجومی بازی کرد و لورنتزو پلگرینی دو فرصت مسلم گلزنی را از دست داد. نیمه دوم این بازی و به خصوص دقایق خاتمهی ثابت کرد چرا فوتبال رجحانن است.

در یکی از ملاقاتهای هفته سوم رقابت های سری آ ایتالیا، آ.اس رم در لحظات خاتمهی برنده از زمین خارج شد. این مسابقه که تحت تأثیر هزارمین حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت تیم هایش قرار گرفته بود، به شکلی دراماتیک و دیدنی برای او و جالوروسی تمام شد تا آقای خاص این ملاقات خاص را با صدرنشینی در کالچیو به خاتمه برساند. این بازی که در ورزشگاه المپیک رم برگزار می شد، پایاپی بود و دو تیم رم و ساسولو موقعیت های یکسانی برای خلق موقعیت داشتند. اما ابتدا این برایان کریستانته بود که میزبان را پیش انداخت. در ادامه ساسولو به وسیله فیلیپ جوریچیچ به گل تساوی رسید تا رجحان رمی ها از دست برود.

در حد فاصل دقیقه 70 تا 74، مورینیو دست به انجام 3 تعویض زد که این تغییرات، نتیجه بازی را هم عوض کردند. استفان الشعراوی و الدور شامرادوف دو بازیکن تعویضی رم بودند که وارد زمین شدند. در حالیکه بازی رو به خاتمه بود، شامرادوف بازیکن ازبک رمی ها با یک پاس خوب، الشعراوی را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم با ضربه ای دیدنی توپ را وارد دروازه ساسولو کرد تا رم در ثانیه های خاتمهی به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند.

گل الشعراوی شروع استارت انفجاری مورینیو بود. سرمربی پرتغالی رمی ها که با دو تعویض طلایی نتیجه بازی را برگردانده بود، با شادی وصف ناپذیری همچنان دوندگان دوی صد متر کنار زمین را طی می کرد و از گل رجحان تیمش در پوست خودش نمی گنجید. آقای خاص که هزارمین تجربه مربیگری دوران حرفه ای خود را تجربه می کرد، به رکورد ویژه ای رسیده بود و چه چیزی بهتر از اینکه او در این بازی خاص، به شکلی خاص برنده از زمین بازی خارج شده و تیمش را هم به صدر جدول سری آ برساند.

خوشحالی عجیب و غریب و زاید الوصف مورینیو با هم آغوشی او و شاگردانش همراه شد. جایی که این مربی پرتغالی خودش را به حلقه شادی بازیکنانش رساند و پا به پای آنها به جشن و پایکوبی پرداخت. دویدن های مورینیو روی گل الشعراوی، فکر علاقه مندان به فوتبال را به ملاقات میان اینتر و بارسلونا در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2010 برد جایی که ژوزه پس از غلبه بر تیم قدرتمند گواردیولا، تیمش را به فینال چمپیونزلیگ رساند و در بازی فینال هم به قهرمانی رسید.

این نتیجه، منجر به خلق پیروزی شماره 638 مورینیو در هزارمین تجربه مربیگری اش بود. او 11 بار برای بنفیکا، 20 مرتبه برای یونیائولیریا، 127 بازی برای پورتو، 321 ملاقات برای چلسی، 108 مسابقه برای اینتر، 178 بار برای رئال مادرید، 144 مرتبه برای منچستریونایتد، 86 بازی برای تاتنهام و خاتمه 5 بار برای رم روی نیمکت نشسته است تا بدین صورت به رکورد 1000 بازی در دوران حرفه ای که با کسب 25 جام همراه بوده است، برسد.

نکته عجیب به صحبت های ژوزه در خاتمه بازی برمیگردد. او پس از پیروزی شیرین برابر ساسولو گفته است:

به همه دروغ گفته بودم. به همه از جمله بازیکنان و حتی خودم طی این هفته اخیر گفتم که هزارمین بازی برای من مهم نیست اما به شکل عجیبی از شکست می ترسیدم. خوشبختانه بردیم و مثل یک بچه کنار زمین دویدم چون احساس می کردم 12 ساله هستم و نه 58 ساله! سعی کردم خودم را متقاعد کنم که هزارمین بازی مهم نیست اما یک ملاقات خاص بود. عدد مهمی برای من بود و قطعا می خواهم همواره به یاد داشته باشیم که هزارمین بازی چگونه گذشت. نمی خواستم این عدد با شکست همراه گردد. واقعا می ترسیدم که بازی هزارم با یک شکست در خاطره ها باقی بماند. به همه دروغ گفتم اما واقعیت چیزی بود که پس از گل مشاهده کردید. حس شگفت انگیزی بود و این بازی می توانست با نتیجه 6-6 یا 7-7 به خاتمه برسد. ساسولو حتی شانس این را داشت که به اسم تیم برنده از زمین خارج گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 63901

به "دیوانگی در هزارمین بازی؛ خوشحالی به سبک آقای خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوانگی در هزارمین بازی؛ خوشحالی به سبک آقای خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید