راهنمای خرید فشارسنج خون

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یکی از معضل های جامعه امروزی ما فشارخون بالا بیشتر مردم است و این فشارخون بالا حتی در بین جوانان هم به چشم می خورد. مصرف دخانیات، چاقی، مصرف الکل، کم تحرکی و عوامل ژنتیکی و خانوادگی از عوامل ایجاد فشارخون بالا و خرید لوازم پزشکی برای چک کردن آن است. گرچه عوامل ژنتیکی ارثی است ولی بقیه عوامل با رعایت مسائل بهداشتی و انجام ورزش های روزانه می توان کنترل کرد و به راحتی از شر فشارخون بالا و دیگر بیماری های ناشی از آن جلوگیری کرد. یکی از لوازم بهداشتی که می توان از این بیماری آگاه شد و آن را کنترل کرد، خرید دستگاه فشارسنج خون است.

راهنمای خرید فشارسنج خون

مشاهده قیمت فشار سنج

انواع دستگاه های اندازه گیری فشار خون

فشارسنج جیوه ایی

این فشارسنج از دقت بالایی برخوردار است و ماندگاری طولانی دارد. البته به دلیل داشتن مواد سمی و وزن سنگینش کاربرد آن رو به کاهش است.

فشارسنج عقربه ایی

این وسیله با فنری که در خود دارد می تواند می تواند عقربه فشارسنج را جا به جا کند و فشارخون شما را نشان دهد. برای فهمیدن ضربان قلب هم باید حتما از گوشی پزشکی استفاده کرد. این وسیله قابل حمل است ولی دقت جیوه ایی را ندارد.

فشارسنج دیجیتال

یکی از وسیله های کاربردی برای اندازه گیری فشارخون شما است. با مانیتور که دارد می توانید فشارخون خود را ببینید بدون اینکه از گوشی پزشکی برای فهمیدن ضربان قلب خود بهره ببرید؛ همچنین برای افراد ناشنوا این بهترین وسیله برای معین فشارخون شان است. خطا های انسانی در این وسیله کم تر از سایر فشارسنج هاست و در دو نوع مچی و بازویی در داروخانه ها موجود است. با توجه به مزیت های گفته شده پیشنهاد ما این وسیله است؛ به دلیل اینکه احتیاج به مهارت خاصی برای استفاده از آن نیست.

مشاهده انواع فشار سنج

بهترین اندازه فشار خون طبیعی چقدر است ؟

اندازه طبیعی فشار خون 140/90 است که در ورزشکاران، بیماران دیابتی و بیماران قلبی ممکن است تغییر کند بنابراین برای فهمیدن فشارخون مناسب سن شما مراجعه به یک متخصص و مشورت با او لازم است تا از بیماری های ناشی از آن جلوگیری کرد.

خرید انواع فشار سنج

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39388

به "راهنمای خرید فشارسنج خون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید فشارسنج خون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید