رمان و فیلم جدید بازی های گرسنگی در راه است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سوزان کالینز مشغول نوشتن قسمت جدید مجموعه کتاب های پرفروش بازی های گرسنگی است که قرار است با یک اقتباس سینمایی جدید نیز همراه گردد.

رمان و فیلم جدید بازی های گرسنگی در راه است

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، این رمان جدید که هنوز عنوانی برای آن در نظر گرفته نشده قرار است در ماه می سال 2020 عرضه گردد و داستان آن به اتفاقات روی داده 64 سال قبل از سه کتاب نخست این مجموعه می پردازد.

سوزان کالینز نویسنده مجموعه کتاب های بازی های گرسنگی در بیانیه ای گفت این رمان جدید کاوشی است در طبیعت، این که ما چه هستیم و چه چیز برای بقا احتیاج داریم. دوره بازسازی که 10 سال پس از جنگ شروع شد و به آن روزهای تاریک می گویند (دوره ای که کشور در کوشش برای ایستادن دوباره روی پاهای خودش بود) زمینه مناسبی برای شخصیت های داستان فراهم می نماید تا به این پرسش ها بپردازند و دیدگاه خود را نسبت به انسانیت تعریف نمایند.

مجموعه کتاب های بازی های گرسنگی که در آن نوجوانان به عنوان نوعی سرگرمی تا پای جان خود با یکدیگر مبارزه می نمایند تاکنون چهار بار مورد اقتباس های سینمایی موفقی قرار گرفته و در آن جنیفر لاورنس بازیگر برنده اسکار در نقش کتنس ِاوردین قهرمان داستان بازی می نماید. چهار فیلم ساخته شده در این مجموعه با نام های بازی های گرسنگی (2012)، بازی های گرسنگی: اشتعال (2013) و قسمت اول و دوم بازی های گرسنگی: زاغ مقلد، تاکنون به فروشی بالغ بر سه میلیارد دلار دست یافته و کمپانی لاینزگیت نیز علاقه خود را نسبت به ادامه ساخت فیلم در این مجموعه ابراز نموده است.

جو دریک رئیس کمپانی فیلمسازی لاینزگیت گفت به عنوان خانه فیلم های بازی های گرسنگی، بی صبرانه در انتظار انتها نگارش رمان جدید سوزان کالیز هستیم و در طول فرآیند نگارش نیز با او در ارتباط بودیم و امیدواریم به رابطه نزدیک خود در سینما نیز ادامه دهیم.

مجموعه کتاب های سه گانه بازی های گرسنگی (2008)، اشتعال (2009) و زاغ مقلد (2010) همگی پس از انتشار در فهرست پرفروش های نیویورک تایمز قرار گرفتند و تا امروز بالغ بر 65 میلیون نسخه از آن ها تنها در آمریکا فروش رفته و به 51 زبان جهان نیز ترجمه شده اند.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8954

به "رمان و فیلم جدید بازی های گرسنگی در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمان و فیلم جدید بازی های گرسنگی در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید