سازمان ملل تاریخ برگزاری نشست کمیته قانون اساسی سوریه را خاطرنشان کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرستاده ویژه دبیر کل سازمان ملل در سوریه ضمن معین زمان نشست کمیته قانون اساسی سوریه از تبعات تحریم های یکجانبه آمریکا بر معیشت و سلامت ملت سوریه گفت.

سازمان ملل تاریخ برگزاری نشست کمیته قانون اساسی سوریه را خاطرنشان کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فرستاده سازمان ملل به سوریه روز پنجشنبه زمان ازسرگیری کار کمیته قانون اساسی سوریه در ژنو سوییس را بیان کرد.

بر اساس گزارش شبکه المیادین، گئر پدرسون فرستاده سازمان ملل به سوریه 24 آگوست آینده (سوم شهریور ماه) را زمان ازسرگیری کار کمیته قانون اساسی سوریه مشخص کرد.

150 نفر در کمیته قانون اساسی سوریه حضور دارند و مسئولیت این کمیته ایجاد اصلاحات در قانون اساسی برای دست یابی به راه چاره سیاسی در این کشور است. ترکیب اعضای این کمیته شامل 50 نماینده دولت سوریه، 50 نفر از مخالفان و 50 نفر از گروه های جامعه مدنی و مستقلین این کشور هستند.

پدرسون با اشاره به تبعات تحریم های ظالمانه آمریکا بر ملت سوریه گفت: سوری ها از سونامی سقوط مالی رنج می برند، علاوه بر اینکه با افت ارزش پول ملی، تورم بالا و افزایش میانگین ناامنی غذایی روبه رو هستند.

فرستاده سازمان ملل توضیح داد: تحریم های یک جانبه اعمال شده بر سوریه، توانایی این کشور برای دسترسی به مواد غذایی و لوازم بهداشتی را محدود می نماید.

.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 36806

به "سازمان ملل تاریخ برگزاری نشست کمیته قانون اساسی سوریه را خاطرنشان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان ملل تاریخ برگزاری نشست کمیته قانون اساسی سوریه را خاطرنشان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید