سامانه آموزش غیرحضوری برخط دانشگاه آزاد دان رونمایی شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سامانه آموزش غیر حضوری برخط دان در جلسه روسای استان های دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

سامانه آموزش غیرحضوری برخط دانشگاه آزاد دان رونمایی شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه روسای مراکز استان های دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

در این جلسه طهرانچی در جریان آخرین شرایط و اقدامات واحد های دانشگاه آزاد اسلامی برای مقابله با ویروس کرونا و خدمات بیمارستان ها، مراکز درمانی و بهداشتی، مراکز رشد، واحد های فناور و آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه نهاده شد.

در ادامه این جلسه دو ساعته، آخرین شرایط برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی، مورد آنالیز نهاده شد و سامانه آموزش غیرحضوری برخط دان رونمایی شد.

سامانه دان (برگرفته از واژه دانایی) به همت ستاد مرکزی آموزش غیر حضوری دانشگاه آزاد اسلامی طراحی و اجرا شده است و این امکان را برای تمامی دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فراهم می نماید تا بتوانند با استفاده از تلفن همراه هوشمند یا رایانه، به صورت آنلاین از خدمات آموزشی دانشگاه استفاده نمایند.

دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ایجاد آرامش و برطرف نگرانی دانشجویان و خانواده آن ها و اساتید این دانشگاه از تمامی امکانات و زیرساخت های فناوری اطلاعات خود استفاده نموده تا بتواند خدمات شایسته و در شأن دانشجویان این دانشگاه را ارائه کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25423

به "سامانه آموزش غیرحضوری برخط دانشگاه آزاد دان رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه آموزش غیرحضوری برخط دانشگاه آزاد دان رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید