ستاره فوتسال ایران جام جهانی را از دست داد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا)؛- حسین طیبی ستاره تیم ملی فوتسال توضیحاتی درباره مصدومیت خود در آستانه جام جهانی ارائه داد.

ستاره فوتسال ایران جام جهانی را از دست داد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، مصدومیت حسین طیبی ستاره ملی پوش فوتسال ایران در آستانه جام جهانی یک شوک عظیم به فوتسال کشور بود. شکستگی دنده دهم راست این فوتسالیست که در تیم بنفیکا پرتغال بازی می نماید، حضور او در جام جهانی را در هاله ای از ابهام قرار داد.

حسین طیبی اما در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال برای اولین بار به این مصدومیت تلخ و بدموقع واکنش نشان داد.

طیبی در ایتدای صحبت های خود گفت: از این اتفاق خیلی ناراحتم و در بدترین زمان ممکن مصدوم شدم. با این حال چاره ای جز قبول شرایط فعلی ندارم و مصدومیت هم بخشی از ورزش است.

طیبی اضافه کرد: با این حال با تمام وجود هر روز کوشش می کنم تا بتوانم به تیم ملی کشورم یاری کنم. به هر صورت

طبق نظر پزشکان دوران نقاهت این مصدومیت سه تا چهار هفته طول می کشد و من در ابتدای مسابقات قطعا نمی توانم برای تیم ملی بازی کنم. البته مهم نتیجه گرفتن تیم ملی است.

طیبی اضافه کرد: فوتسال ایران ستاره های زیادی دارد و شک نکنید بقیه بچه ها تمام کوشش خود را می نمایند تا دل مردم را شاد نمایند. من هم تا زمانی که مصدوم هستم مانند مردم برای موفقیت تیم ملی دعا می کنم و امیدوارم تیم ملی فوتسال بتواند در جام جهانی نتیجه خوبی کسب کند

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 63755

به "ستاره فوتسال ایران جام جهانی را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره فوتسال ایران جام جهانی را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید