ستاره فیلم ترنسفورمرز 7 می گوید دنباله نو بسیار متفاوت خواهد بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، آنتونی راموس، ستاره فیلم ترنسفورمرز یا همان تبدیل شوندگان، بیان کرد که ترنسفورمرز 7 با قسمت های قبلی این مجموعه، بسیار متفاوت خواهد بود.

ستاره فیلم ترنسفورمرز 7 می گوید دنباله نو بسیار متفاوت خواهد بود

شرکت پارامونت پیکچرز در سال 2007 با کمک استیون اسپیلبرگ و مایکل بی، مجموعه فیلم تبدیل شوندگان (Transformers) را تولید کرد. مایکل بی، پنج فیلم اول این مجموعه را کارگردانی کرد که در سه فیلم اول، شیا لبوف و در دو فیلم آخر، مارک والبرگ به نام نقش اول بازی کردند.

فیلم های تبدیل شوندگان به دلیل کسب درآمد زیاد و دریافت نقدهای ضعیف معروفیت دارند. پارامونت در سال 2018، این مجموعه فیلم را با ساخت قسمتی به نام بامبلبی مجددا بر سر زبان ها انداخت و هیلی استاینفیلد نقش اول را بر عهده داشت اما حالا یک فیلم نو در دست ساخت است.

پارامونت، سال گذشته در تب و تاب ساخت یک قسمت نو برای این سری بود. در اواخر سال 2020، استیون کپل جونیور، کارگردان کرید 2 به نام کارگردان این قسمت از تبدیل شوندگان معرفی شد و پس از مدت کوتاهی، پروژه به مرحله انتخاب بازیگر رسید. بعدا مشخص شد که آنتونی راموس، ستاره فیلم همیلتون و دومینیک فیشبک، ستاره فیلم یهودا و مسیح سیاه (Judas and the Black Messiah)، نقش های اصلی را بازی می کنند. هنوز جزئیاتی درباره داستان و شخصیت ها و حتی تداوم داستان بعد از شش فیلم مشخص نیست اما طرفداران باید انتظار کار متفاوتی را داشته باشند.

حالا که فیلم در ارتفاعات در سینماها اکران شده و در اچ بی او مکس هم در دسترس است، آنتونی راموس برای تبلیغ فیلم موزیکال لین مانوئل میراندا با مطبوعات مصاحبه هایی را انجام می دهد. طی مصاحبه اخیر، از وی در مورد حضورش در تبدیل شوندگان 7 هم سوال شد. وی اظهار داشت که او به تازگی کار روی فیلم را شروع کرده و برای مخاطبان بسیار هیجان زده است که ببینند استیون کپل جونیور چه چیزی در چنته دارد. راموس هم چنین گفت که قسمت نو تبدیل شوندگان مخصوصا از لحاظ بازیگران اصلی، بسیار متفاوت خواهد بود. وی بیان نمود: قبلا شیا لبوف، مارک والبرگ و هیلی استاینفلد بودند و حالا من نقش اصلی را بر عهده دارم. بسیار فرق دارد. دومینیک فیشبک هم همین طور. تبدیل شوندگان تغییر شکل داده است.

پس از داشتن یک تیم سفیدپوست متشکل از افراد خلاق و بازیگران، مجموعه فیلم تبدیل شوندگان شروع به پیشرفت هایی کوچک در زمینه ایجاد تنوع در قسمت های بعدی کرد. این امر پس از آن شروع شد که ربات هایی در قسمت های قبل به نمایش درآمدند که بسکمک تصور کردند نژادپرستانه و تصویری کلیشه ای از اقلیت ها است. استاینفلد به اولین زنی در این سری تبدیل شد که در قسمت بامبلبی، نقش اصلی را بازی کرد. این در حالی بود که ایزابلا مرسد هم در فیلم تبدیل شوندگان: شوالیه آخر یک از اصلی ترین نقش ها را ایفا می کرد. به هر حال، تبدیل شوندگان 7 با بازی راموس و فیش بک و کارگردانی کپل جونیور قسمتی کاملا فرق دارد.

ایجاد تنوع بیشتر یکی از راه های مختلفی است که تبدیل شوندگان 7 می تواند با آن خودش را از فیلم های قبلی جدا کند. با حضور بازیگران با استعدادی مانند راموس و فیشبک، می توان گفت تضمینی برای چشم نواز بودن این فیلم وجود دارد و امید است که فیلم نامه هم به گونه ای باشد که آن ها به بهترین نحو در داستان درگیر شوند.

بامبلبی در زمینه فیلم نامه و دیگر تغییرات به خوبی عمل کرد و طرفداران هنوز هم از این قسمت به خوبی یاد می کنند. از آن جا که گفته می شود تبدیل شوندگان 7 در همان حال و هوای بامبلبی اتفاق می افتد، حتی ممکن است ارتباطاتی بین این دو فیلم وجود داشته باشد. اکنون طرفداران باید امیدوار باشند که دنباله نو تبدیل شوندگان حتی یک موفقیت بزرگ تر در گیشه به دست آورد تا پارامونت راه ساخت این سری فیلم را ادامه دهد .

منبع: Screenrant

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 62438

به "ستاره فیلم ترنسفورمرز 7 می گوید دنباله نو بسیار متفاوت خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره فیلم ترنسفورمرز 7 می گوید دنباله نو بسیار متفاوت خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید