سرپرست پرسپولیس: فیفا پرداخت پرسپولیس به برانکو را تایید کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تا کنون حدود 60 درصد از مطالبات پرونده برانکو پرداخت شده و حسابداری فیفا نیز این پرداخت را تایید نموده است. اما نمی توانیم به طور صددرصد بگوییم خطر رفع شده اما ما حسن نیت خود را در پرونده برانکو ثابت کردیم.

سرپرست پرسپولیس: فیفا پرداخت پرسپولیس به برانکو را تایید کرد

براساس اعلام سرپرست باشگاه پرسپولیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پرداخت مطالباتبرانکو ایوانکویچ را تایید نموده است.

به گزارش ایرنا، مهدی رسول پناه در گفت وگویی گفت: هفته آینده هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس تهران تشکیل می گردد و هر تصمیم در آن نشست گرفته گردد من می پذیرم.

او در زمینه پرداخت مطالبات برانکو ایوانکویچ و دستیارانش گفت: ما مطالباتی در حدود 430 هزار یورو از فیفا داشتیم و بخشی از طلب دستیاران برانکو با این پول پرداخت شد اما چون طلب ما از فیفا ته کشید منتظر 515 هزار دلار حق انتقال علیرضا بیرانوند به بلژیک بودیم. این پول روز چهارشنبه به حساب باشگاه نشست و از همان روز آغاز به پرداخت بخشی از طلب برانکو کردیم. بخشی از این طلب به حسابل او در امارات نشسته است و بخش دیگر نیز فردا خواهد نشست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه یادآور شد: تا کنون حدود 60 درصد از مطالبات پرونده برانکو پرداخت شده و حسابداری فیفا نیز این پرداخت را تایید نموده است. اما نمی توانیم به طور صددرصد بگوییم خطر رفع شده اما ما حسن نیت خود را در پرونده برانکو ثابت کردیم.

رسول پناه در انتها گفت: ما به جز پرونده برانکو مسائل اقتصادی دیگر دارد که بخشی از آن به بازیکنان خارجی شاغل در لیگ نوزدهم برخواهد گشت. اگر ما تمام بدهی را پرداخت می کردیم فشار زیادی به باشگاه می آمد اما با توجه به جذب منابع در چند روز آینده حتما کامل پرداخت می کنیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37801

به "سرپرست پرسپولیس: فیفا پرداخت پرسپولیس به برانکو را تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست پرسپولیس: فیفا پرداخت پرسپولیس به برانکو را تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید