شایعه قهر یحیی گل محمدی تکذیب شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یحیی گل محمدی امروز در تمرین ریکاوری بازیکنانش شرکت کرد و حمید مطهری هم طبق معمول تیم ذخیره ها را تمرین داد.

شایعه قهر یحیی گل محمدی تکذیب شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بازیکنان پرسپولیس پس از بازی همواره به دو قسمت تقسیم می شوند. حمید مطهری تیم ذخیره های بازی روز گذشته را تمرین می دهد و بخش دیگر تیم هم زیر نظر مربی بدنسازی ریکاوری می نمایند.

یحیی گل محمدی طبق معمول امروز در تمرین ذخیره ها شرکت نکرد چرا که معمولا حمید مطهری تیم ذخیره ها را تمرین می دهد و یحیی نیز به همراه تیم اصلی راهی تمرین ریکاوری می گردد.

بعضی شایعه نموده بودند با توجه به صحبت های یحیی گل محمدی پس از دربی 94، این سرمربی قهر نموده و در تمرین تیمش شرکت ننموده است. شایعه قهر گل محمدی به این دلیل به گوش رسید که او در تمرین ذخیره ها حضور نداشت اما نزدیکان پرسپولیس می گویند همزمان با تمرین ذخیره ها در مرکز پژوهشگاه نفت که زیر نظر حمید مطهری انجام شد، یحیی گل محمدی در استادیوم شهید کاظمی ناظر ریکاوری بازیکنان اصلی زیر نظر بدنساز تیم بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 49263

به "شایعه قهر یحیی گل محمدی تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه قهر یحیی گل محمدی تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید