شرایط و ضوابط ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت خالی مانده رشته های تحصیلی دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ایناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی در نوبت بهمن ماه جاری وارد دانشگاه ها می شوند.

شرایط و ضوابط ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی

به گزارش خبرنگاران، با توجه به مصوبات بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو قرار شد برای ظرفیت خالی مانده رشته های تحصیلی دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ایناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی مهرماه سال 1399، پذیرش در نوبت بهمن ماه انجام شود.

بر این اساس تمامی متقاضیان (اعم از متقاضیانی که در پذیرش دوره مذکور ثبت نام نموده و یا ثبت نام ننموده اند)، می توانند که برای ثبت نام در رشته های تحصیلی مراکز آموزشی پذیرنده در این مرحله، می توانند جداول حاوی اطلاعات رشته محل های مندرج اطلاعیه ای که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است؛ را مشاهده نموده و ضمن تعیین نمودن رشته و مرکز آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک ذیل و با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای پذیرش و اطلاعیه های بعدی این سازمان در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال 1399 مندرج در درگاه اطلاع رسانی این سازمان و موارد اعلام شده در این اطلاعیه تا 22 دی ماه جاری به مرکز آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

متقاضیان باید­ دارای گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه (دیپلم سه ساله نظام جدید3-3-6 یا نظام ترمی/واحدی شامل نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه شامل (دوره چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای) بوده و حداکثر تا تاریخ 30 شهریور نسبت به اخذ مدرک تحصیلی دیپلم خود اقدام نموده باشند.

متقاضیان باید در زمان ثبت نام از طریق مراکز آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت نام نسبت به پرداخت مبلغ (سیصد و هفتادهزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.

هر متقاضی می تواند صرفا یک کدرشته محل از یک گروه آموزشی و با توجه به مندرجات این اطلاعیه و دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال 1399 انتخاب کنند. در صورت ثبت نام متقاضی در دو کدرشته محل و یا در دو مرکز آموزشی، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذیرفته شدگان یکی از مراکز بر اساس ضوابط این سازمان حذف شده و هیچ گونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

متقاضیان باید در زمان ثبت اطلاعات در سامانه مربوط از طریق مراکز آموزشی در خصوص کدرشته محل مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را به عمل آورند. پس از ثبت، کدرشته محل ثبت شده برای داوطلبان قابل تغییر و یا تعویض نیست.

چنانچه متقاضی قبلاً در ردیف پذیرفته شدگان نهایی مرحله پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال 1399 قرار گرفته باشد و در این مرحله از پذیرش برای ادامه تحصیل در یکی از مراکز ثبت نام نماید، قبولی قبلی وی لغو و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

همه متقاضیانمرد باید در زمان ثبت نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه ­تحصیل نداشته باشند.

پس از انجام ثبت نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در مراکز آموزشی پذیرنده که به آن مراجعه داشته اند) تلقی می شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی این سازمان به صورت مشروط خواهد بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 49049

به "شرایط و ضوابط ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط و ضوابط ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید