عربشاهی: پرسپولیس در خط حمله کمبود دارد، تیمی که می خواهد قهرمان آسیا شود، نباید به برد با پنالتی اتکا کند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پیشکسوت فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم در خط حمله دچار کمبود است و باید از بازیکنان جوان استفاده کند.

عربشاهی: پرسپولیس در خط حمله کمبود دارد، تیمی که می خواهد قهرمان آسیا شود، نباید به برد با پنالتی اتکا کند

ضیا عربشاهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر، گفت: صنعت نفت در نیمه اول عقب نشسته بود و نتوانست بازی ای که هفته پیش مقابل پیکان داشت را به نمایش بگذارد. همین موضوع باعث شده بود پرسپولیس فشار را بیشتر و موقعیت هایی روی دروازه حریف ایجاد کند.

وی بیان نمود: مشکل تیم نفت عمق خط دفاع اش بود و ما می توانستیم با دقت بیشتر چند بار گلزنی کنیم. عبدی از قدرت سر زنی بالایی برخوردار است و می توانست با سر گل بزند اما ارسال ها مقداری بی دقت بودند. پرسپولیس به خوبی از تدافعی بازی کردن حریف استفاده کرد و جلو آمد اما در ایجاد موقعیت چندان خوب عمل نکرد.

پیشکسوت پرسپولیس بیان نمود: زمانی که پنالتی برای پرسپولیس گرفته شد، کنعانی زادگان و سیدجلال حسینی در محوطه جریمه حریف بودند و این نشان می دهد که تیم چقدر جلو بازی می کرد. این فرایند در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد اما در نیمه دوم نفت مقداری جلو آمده بود و می توانستیم از فضاها بیشتر استفاده کنیم که متاسفانه در خط جلو کمبود داشتیم.

عربشاهی با اشاره به ضعف خط حمله پرسپولیس گفت: در خط جلو بازیکنی نداریم که توپ را حفظ کند و این مسأله باعث می شود به تیم لطمه بخورد. با این شرایط پرسپولیس مقابل یک تیم گردن کلفت به مشکل می خورد و به نظرم این تیم به یک مهاجم خوب نیاز دارد تا در کنار عبدی بازی کند و یکدیگر را صاحب موقعیت کنند.

وی بیان نمود: نمی دانم چرا یحیی گل محمدی از برزگر که جوان است، استفاده نمی کند؟ ما باید به بازیکنان جوان انگیزه بدهیم و اگر مربی به آنها اعتماد نکند، آنها چه زمانی می توانند خودشان را نشان دهند؟ باید برای آنها ارزش قائل شویم. اگر بازیکن جوان به خودباوری برسد، می تواند به تیم کمک کند.

پیشکسوت پرسپولیس شرح داد: عبدی به تنهایی نمی تواند کار را جلو ببرد و ما به یک بازیکن دیگر که مهاجم باشد، نیاز داریم. وحید امیری توانایی بسیار بالایی در پست تخصصی اش دارد و بهتر است عقب تر بازی کند. هنوز بازی های سختی مانده و نباید به پیروزی یک گله آن هم با پنالتی اتکا کنیم و باید کارهای ترکیبی بیشتری وجود داشته باشد. تیمی که می خواهد قهرمان آسیا شود باید خیلی بیشتر توانابی هایش را نشان دهد.

وی اضافه کرد: از هافبک های پرسپولیس در طول بازی دو شوت هم ندیدیم. یکی از راه های باز شدن خط دفاع حریف شوت زنی است و این خیلی بد است که بازیکنانی مثل نوراللهی و سرلک که شوت زن هستند، این کار را انجام ندهند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45932

به "عربشاهی: پرسپولیس در خط حمله کمبود دارد، تیمی که می خواهد قهرمان آسیا شود، نباید به برد با پنالتی اتکا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربشاهی: پرسپولیس در خط حمله کمبود دارد، تیمی که می خواهد قهرمان آسیا شود، نباید به برد با پنالتی اتکا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید