عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از اقدام بانک رفاه کارگران در حمایت از طرح ملی موتورهای کم مصرف تجلیل کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم افتتاحیه موتورهای کم مصرف یورو 6 از اقدام بانک رفاه کارگران در حمایت از طرح ملی موتورهای کم مصرف تجلیل کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از اقدام بانک رفاه کارگران در حمایت از طرح ملی موتورهای کم مصرف تجلیل کرد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم افتتاحیه موتورهای کم مصرف یورو 6 گفت: به حمدالله امروز با حمایت ارزشمند بانک رفاه کارگران و توان علمی جوانان کشور، شاهد رونمایی از طرح کلان و ملی در صنعت خودروسازی هستیم که کشور عزیزمان را در صنعت مهم خودروسازی تقویت می نماید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مشارکت اقتصادی بانک رفاه کارگران به وسیله اعطای تسهیلات 35 میلیون یورویی را کارگشا توصیف و ابراز امیدواری کرد این اقدام بانک رفاه کارگران انگیزه سایر بانک ها برای مشارکت اقتصادی و حضور بیشتر در حوزه های صنعت و حمایت از فراوری را دو چندان سازد.

->

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54632

به "عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از اقدام بانک رفاه کارگران در حمایت از طرح ملی موتورهای کم مصرف تجلیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از اقدام بانک رفاه کارگران در حمایت از طرح ملی موتورهای کم مصرف تجلیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید