غفوری: ناراحتی ما این است که نمی دانیم مقابل الوحده بازی می کنیم یا نه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال پیش از ملاقات مقابل الوحده گفت: تنها ناراحتی ما این است که نمی دانیم فردا مقابل الوحده بازی می کنیم یا نه.

غفوری: ناراحتی ما این است که نمی دانیم مقابل الوحده بازی می کنیم یا نه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، وریا غفوری در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل الوحده امارات گفت: ابتدا باید بگویم خیلی خوشحالیم که لیگ قهرمانان دوباره شروع شده و می توانیم در این رقابت ها شرکت کنیم. شرایط تیم ما به شکلی بوده که تا هفته دقبل بازی کردیم و از لحاظ جسمانی آماده ایم. امیدوارم در بازی های پیش رو پیروز شویم و از گروه صعود کنیم که البته کار خیلی سختی است.

وی اضافه کرد: تنها ناراحتی ما این است که نمی دانیم فردا مقابل الوحده بازی می کنیم یا نه. به نظرم باید به صورت شفاف این موضوع اعلام گردد که الوحده در لیگ قهرمانان حاضر می شود یا نه.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در مورد تأثیر بازیکنان با تجربه در این تیم اظهار داشت: قطعاً حضور بازیکنان با تجربه به بازیکنان جوانتر یاری می نماید. بازیکن با تجربه می تواند روی کیفیت بازی ها اثر گذار باشد. فکر می کنم وجود بازیکن با تجربه در هر تیمی احتیاج است که تیم ما هم بازیکنان با تجربه و با کیفیتی دارد و امیدوارم استقلال در بازی های پیش رو پیروز باشد و بهترین نتایج را کسب کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40533

به "غفوری: ناراحتی ما این است که نمی دانیم مقابل الوحده بازی می کنیم یا نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفوری: ناراحتی ما این است که نمی دانیم مقابل الوحده بازی می کنیم یا نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید