فعالیت مشاغل در رفسنجان، فقط طبق مصوبه جدید ستاد کرونا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/کرمان مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: با توجه به افزایش بیماری کرونا و اعلام شرایط نارنجی شهرستان، مصوبات جدیدی توسط ستاد مبارزه با کرونای شهرستان در رابطه با فعالیت مشاغل اعلام شد.

فعالیت مشاغل در رفسنجان، فقط طبق مصوبه جدید ستاد کرونا

مجید رنجبر کاظمی امروز 17 فروردین ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان رفسنجان مقرر شد کلیه مشاغل گروه 3 و 4 شامل تالارهای پذیرایی و استخرها، باشگاه های ورزشی، چایخانه ها و قهوه خانه ها، موزه، سینما و تئاتر، مهدهای کودک، شهربازی، مراکز تفریحی و خانه های بازی، گیم نت ها و کلیه آموزشگاه ها باید تعطیل باشند.

وی اضافه کرد: در همین رابطه مقرر شد سایر مشاغل گروه 2 از ساعت 8 صبح تا 20 شب فعال باشند و مشاغل غیرضرور هم از ساعت 20 شب نباید هیچگونه فعالیتی داشته باشند.

رنجبر کاظمی در تشریح مشاغل ضروری بیان نمود: این مشاغل می توانند بعد از ساعت 20 شب هم فعالیت داشته باشند که شامل کلیه مراکز درمانی، داروخانه ها و مراکز عرضه مواد غذایی مانند سوپرمارکت ها، نانوایی ها، عرضه لبنیات و ... است که مورد نیاز مردم می باشد.

وی شرح داد: این مشاغل در همه ساعات شبانه روز می توانند فعال باشند و خدمات ارایه دهند.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: رستوران ها و اغذیه فروشی ها هم فقط می توانند به صورت برون بر فعالیت داشته باشند و هیچ مشتری در محل حضور نداشته باشد.

گروه ساختمانی ابان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54375

به "فعالیت مشاغل در رفسنجان، فقط طبق مصوبه جدید ستاد کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت مشاغل در رفسنجان، فقط طبق مصوبه جدید ستاد کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید