فولاد خوزستان تیمی سازمان یافته است، از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، وحید فاضلی عصر امروز در نشست خبری پیش از ملاقات بازی فردا با تیم فولاد خوزستان، اظهار کرد: فولاد خوزستان تیمی خوب و سازمان یافته است که از مدیریت این باشگاه تا کادر فنی و بازیکنان جز نفرات شاخص هستند.

فولاد خوزستان تیمی سازمان یافته است، از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

وی اضافه نمود: برنامه ها را با بازیکنان مرور کردیم و آماده بازی فردا هستیم و می رویم که به امید خدا بازی را خوبی برابر تیم قدرتمند فولاد داشته باشیم.

فاضلی به فشردگی بازی های لیگ برتر اشاره نمود و گفت: هفته گذشته بازی سختی را برابر پرسپولیس انجام دادیم و به لحاظ تمرینی نمی توانستیم کار زیادی را انجام دهیم و بیشتر به ریکاوری بازیکنان پرداختیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد اختلاف با کادر فنی فولاد نیز گفت: کادر فنی فولاد از دوستان ما هستند و هیچ مسئله ای نداریم اما ما در زمین رقابت با هم می کنیم و بیرون زمین با هم دوست هستیم.

فاضلی با اشاره به اینکه امیدوارم فردا هر دو تیم بازی خوبی را ارائه بدهند، عنوان نمود: ما نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی را داشتیم اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

بازی تیم های فولاد خوزستان و نساجی مازندران از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، از ساعت 16 و 45 دقیقه فردا در استادیوم شهدای فولاد خوزستان شروع می گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 48337

به "فولاد خوزستان تیمی سازمان یافته است، از عملکرد بازیکنانم راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد خوزستان تیمی سازمان یافته است، از عملکرد بازیکنانم راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید